2006/06/30

خواب دیدم انتخابات خبرگانه. بعد احمد شاملو خودش رو کاندید کرده. یه جایی وسط بلوار میون چمن‌ها رو یه صندلی نشته. کلی آدم هم دور و برش رو گرفتن. بعد هی می‌گه این صبا کجاست؟ به این صبا بگید بیاد. موهاش سفید بود، اما پیر نبود. مثل یه آدم میان‌سال. من هم اشک‌ریزان رفتم صورتش رو بوسیدم.
قبل هم تو همین خواب یادمه یه صحبتی از هواپیماهای هریر(عمود پرواز) بود و یه چیزهایی هم راجع به یاد دادن کامپیوتر به آبجی کوچولو و یه کتاب سیاسی کمدی با جلد مقوایی سورمه‌ای در مورد پاراگوئه.
خواب‌هام خیلی واضح شده، با جزئیات زیاد، خیلی طولانی‌، و به شدت آزاردهنده.

2006/06/27

2006/06/26

...درهمين راستا ارکستر سمفونيک تهران به رهبري لوريس چکناوريان "سمفوني انرژي صلح آميز هسته اي" ساخته بهزاد عبدي را در هفته دولت اجرا مي کند. (+)

صدای سمفونی انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای:

boom boom boom
bing bang boom
little boy boom
fat man boom
ahmadinejad boom
boom boom boom
bing bang boom
boom bing boong
....

و فکر کن که چه سمفونی هسته‌ای‌ ای بشه!

2006/06/24

توسعه آی تی با تفکر بسيجی سريع تر انجام می شود(+). تکبیر!

روش پیاده‌سازی برنامه نویسی فوق العاده
XPDM روشی است بر اساس متدلوژی XP که توجه زیادی به مسائل مهم کاربردهای تجارت الکترونیک دارد و راهکارهای سریع و بهینه‌ای برای تغییرات محیط‌های تجاری ارائه می‌نماید.(

+)

2006/06/19

بلاخره پروژه هم تحویل داده شد. آن‌قدری که نوشتن داکیومنت و پی‌‌گیری کارهای دانشگاه و نمره اذیت کرد، پیاده‌سازی SMS Gateway دردسر نداشت. استاد گرانمایه هم که ظاهرن می‌خواست تمام روش‌های پیچاندن دانشجو را امتحان کند، به هر روش که می‌شناخت و چند روش ابتکاری البته، من را این چند هفته سر دواند. و البته یک فقره ۲۰ هم گرفتیم. ظاهرن هیچ‌کدام از استادها فکر نمی‌کردند پروژه با موفقیت پیاده‌سازی شود، اما شده بود. خلاصه که خوش‌شان آمد(کم پیش می‌آید که خوش‌شان بیاید و کم‌تر پیش می‌آید که خوش‌آمدن‌شان را بروز بدهند).

حالا برای این ۲ ماه تا نتیجه کنکور ۲-۳ برنامه اساسی دارم. اما قبل از هر چیزباید عادت منظم نوشتن روی این تکه آجر را برگردانم.

تب فوتبال هم همه را بدجور گرفته. البته حالا همه با اخم‌های درهم و نگاه‌های پرحسرت مسابقه‌ها را نگاه می‌کنند، همه دل‌شان می‌خواهد مکزیک با خفت و خواری در مرحله بعد به آرژانتین ببازد(و حتا مارکز کچل بشود!). حتا من هم که هیچ‌وقت از فوتبال خوشم نیامده(و به خاطر فوتبال، مسابقه نادال و فدرر را از دست دادم)، بعضی مسابقه‌ها را نگاه می‌کنم(و حتا هیجان زده هم می‌شوم. فکر کن!!).

و چقدر ما نژادپرستیم! این همه جو ضد عربی؟ همه ظاهرن در حال ثانیه‌شماری برای بازی اسپانیا و عربستان هستند.

و این آقای پیمان یوسفی رسمن به لقب سوهان روح مفتخر شد. این همه تلاش برای به‌کار بردن غلط اصطلاحات پیچیده فارسی در هنگام انجام مسابقه واقعن جای تقدیر و تشکر دارد. ما که هیچ، اما هر کس آقای یوسفی را دید، به جای من ازش بپرسد جریان "شکل گرفتن کارت زرد" را.

2006/06/14

حالم از چیزهای خوب ولی کوچک زیادی به هم می‌خورد.

- به خاطر کوچکی‌شان البته.

- گمانم این نشانه‌ی... نشانه‌ی چه باشد؟

2006/06/13

Panic attack
PAnic ATTTTack
Panic attackkkkk
PANIC ATTTTAAACCCKKKKK




2006/06/04

Obscured By Clouds

هیچی بابا زنده ام! فقط درگیر بوده ام حسابی.
گمانم فردا بنویسم.

تا بعد

پ.ن: نگار جان یاهو مسنجر ندارم . نگران نباش :) خوبم :> تماس می گیرم.