2006/05/06

آقا جان از آن روز اولی که این نوکیا N-90 تشریف آورد به بازار(با بوق و کرنا) به خاطر اندازه بزرگش و وزنش و کیفیت پایین عکس‌هایش به نسبت K-750 علی‌رغم آن همه تبلیغی که برای لنز کارل زایسش کردند، مورد خشم و کینه و نفرت بود. در نتیجه وقتی N-93 رویت شد به خاطر این‌که مثل N-90 بود بلافاصله از چشم افتاد اما... اول این خبر را بخوانید:

Gary Oldman to make short film using new Nokia N93

خب طبیعتن وقتی دیدیم سیریوس بلک چوب جادو و دم پیتر پتی‌گرو را ول کرده، دارد با این تخته سنگ فیلم می‌گیرد کنجکاوی‌مان تحریک شد و ... 3x زوم اپتیکال و کیفیت ویدئو 30 فریم بر ثانیه VGA و دوربین 3.2 مگاپیکسل و ... . خلاصه ایده‌آل برای دوست‌داران عکاسی که دوست ندارند یک فقره دوربین از گردن‌شان آویزان باشد(البته اگر مثل من تجربه مورد زورگیری قرار گرفتن در خیابان شلوغ ساعت ۱۲ ظهر و از دزدیده شدن کیف ژول و گوشی موبایل و باقی قضایا را هم داشته باشند).
در نتیجه خیانت می کنیم آقا جان! سونی-اریکسون نیست که نباشد، تخته‌سنگ است که باشد، زشت است که باشد، اما به شدت دل‌مان خواست(البته هنوز به بازار نیامده، گران هم هست، اما خب با تمام این احوال، خواست!).

برای اطلاع بیشتر از این تخته‌سنگ جالب توجه:

N-93 - GSMArena
N-93 - MobileWhack
N-93 - Engadget

پ.ن: ممنون بابت کامنت‌ها. البته تشکر راه درستش نیست. درستش قدردانی‌ست که خب، مربوط به شوهای تلویزیونی صدا و سیما است و جایش در وب‌لاگ نیست. اما حس خوبی داشت. باارزش بود.

با تشکر فراوان

روابط عمومی پستخانه

No comments: