2005/11/27

آهنگ اين هفته
Bob Dylan - Blowin' In The Wind
Download Here










پ.ن: مصاحبه با ژوليت بينوش(هنرپيشه ی به شدت مورد علاقه من)

پ.ن۲: اين مطلب امشاسپندان و کامنت‌هاش رو بخونيد. بحث خيلی جالبيه. من فيلم رو گمونم ۲ سال پيش ديدم. هنوز يادمه چقدر تعجب کرده بودم از اين‌‌که يه فيلم‌ساز هندی(هنوز هم اسم فيلم هندی که می‌‌آد بلافاصله ذهنم می‌ره سراغ باليوود و رقص و حرکات چشم و ابرو!) همچين فيلمی بسازه. مسائلی که مطرح کرده بود خيلی جذاب بود. و با کمی بالا و پايين می‌شه تو اکثر جوامع(از جمله و به‌خصوص جامعه‌ی خودمون) هم ديدش.
دلم می‌خواست يه يادداشت مفصل بنويسم راجع به کل قضيه اما اين رو هم مثل خيلی مسائل ديگه دايورت خواهيم نمود به بعد از کنکور فوق. توصيه‌ می‌کنم اگر مطلب رو خونديد کامنت‌ها رو هم بخونيد جالبه.

-و همچنين وقت بذاريد و داستان نگار رو بخونيد و نظر بديد تا رستگار شويد. داستان جديدش عالی در اومده(جدا از اون مساله‌ی رستگاری هم هست :)) ). داستان نگار منتظر نظرات شماست

No comments: