2005/11/21

-اول از همه واقعن ممنون بابت تبريک‌هاتون به خاطر تولدم. خودم اصلن تولدم رو دوست ندارم به دلايل زياد. اما واقعن حس خوبی بود. تلفن‌های بچه‌ها و نوشته‌ی نگار تو وب‌لاگش(يه جور گروگان‌گيری شخصيتی :))))) ) و کامنت‌هاتون همه‌اش کلی خوشحالم کرد :)

-از اين به بعد يه برنامه ثابت می‌ذارم پنج‌شنبه هر هفته يه آهنگ آپلود می‌کنم. آهنگ قبلی رو که ظاهرن مشکل داشته يه جای ديگه آپلود کردم. توصيه می‌کنم حتمن از نرم‌افزارهای کمکی برای داونلود کردن فايل‌ها استفاده کنيد(مثل Download Accelerator يا GetRight) چون من آهنگ‌ها رو با کيفيت اصلی‌شون می‌ذارم و حجم‌شون يه خرده بالاست. حالا فعلن لينک آهنگ جديد رو داشته باشيد تا پنج‌شنبه:

Charles Aznavour - La Boheme

-اين کامنت مسعود رو هم بخونيد برای همون آهنگه. مسعود جان کامنتت فاز داد اساسی D:

"دانلود بکردیم و فازش ببردیم ..

خدا عمرت بده، صبا جان ... بازم از این کارا بکن ...

آدم رو یاد زانیتیا میندازه
ایول ؛)"

فعلن همين

No comments: