2005/12/24

وب‌لاگ رئيس‌جمهور سابق رو ديديد؟
می‌گم که... چيزه... يعنی شيطونه می‌گه برم براش کامنت بذارم: "وب‌لاگ خوبی داری. به من هم سر بزن".
چطوره؟

پ.ن: سری هم به کامنت‌دونی وب‌لاگ مذکور بزنيد. من هيچ برداشت و برکاشت و بربرداشتی نمی‌کنم، اما به قول اين دوستم بوی ماهی می‌آد! هنوز هم فکر می‌کنم به‌ترين خوشامد به رئيس‌جمهور سابق مورد احترام، همين کامنتی که گفتم باشه. که بدونه اين‌جا چه خبره. فکر کن...

"سلامی به عمق آب‌های يخ‌زده‌ی اقيانوس منجمد شمالی به تو دوست عزيز و با احساس. وب‌لاگ خوبی داری. زيبا و روان می‌نويسی{شکلاتی هم هستی که ديگه به‌تر. من شکلات خيلی دوست دارم. تو خلوت تنهاييم همه‌اش شکلات می‌خورم} به وب‌لاگ من هم سر بزن. خوش‌حال می‌شم. موفق باشی. يآ حق. راستی آی‌دی ياهو رو هم بده بچتيم. ای‌اس‌ال؟"
نويسنده: خواننده آثار دکتر علی شريعتی، ملقب به عاشق سرگشته‌ی دل‌شکسته ۴۰۵ جی‌ال‌ايکس
وب‌لاگ: پيچک‌هايی که تير عشق ريشه‌شان را از بيخ در آورده بود و و قلبی که عشق، آن را خرد کرده بود و حتا پودر شده بود و چقدر طفلکی بود. دوستت دارم عشق من.
Yahoo ID: Ciris_di_berg_khoshtip_black_2005

No comments: