2005/12/27

کلمه‌ی ققنوس رو توی سايت گوگل(به فارسی البته) سرچ کنيد... فيلتر شده.
حماقت؟ از حماقت بالاتر چيزی هست؟ اگر هست، همون ...

من نفهميدم بلاخره بايد کدوم روش کويک‌سورت رو سر کنکور استفاده کنم. ۵۲۲ روش مختلف برای پيمايش پارتيشن‌ها هست، از روشی که اولين بار لوئی شانزدهم استفاده کرد تا روش آقای نيوپوليتن. وضعيتيه ها!

می‌گم که همه‌ی تلويزيون‌های دنيا مثل هم هستن. هی از لاريجانی سابق(صاحب‌الچراغ!)-ضرغامی فعلی انتقاد کنيد که ۵۲۲ بار الرساله(محمد رسول‌الله) و ۵۲۳ بار روز واقعه و ۱۵۲۲ بار اسکروچ رو نشون داده. من توی اين يک هفته لااقل ۵ بار "گرينچ" رو ديدم. ظاهرن کانال‌های فرانسه و آلمان و ايتاليا "به همون جام مقدس"! نذر کرده بودن نوبتی هر کدوم يه بار نشونش بدن! من هم در انواع حالات مختلف ديدمش. از حالت نيمه خواب‌آلود بگير تا ديشب که از بی‌خوابی افتاده بودم به کامپايلر خوندن و خوشبختانه چون غير از دفعه‌ای که فيلمش رو کرايه کردم، ۴-۳ بار ديگه همين چند شب نصفه و نيمه ديده بودمش، تونستم بدون هيچ وسوسه‌ای يه فصل کامپايلر بخونم.

No comments: