2003/04/30

I DO hate'em all

از خودم همچین زیاد خوشم نمی آد.وقتی شروع کردم نوشتن این بلاگ دلم می خواست اونی که توی دلمه رو بنویسم.اما حالا می بینم حتی الان هم اینکار رو نمی کنم.داشتم آرشیو بلاگ بانوی شرقی رو می خوندم.واقعاً عالی بود.هر چی توی دلش بوده رو گفته، یا حداقل تا یه جاهایی توی دلش جلو رفته.حرفهاش به دل می شینه.من بانوی شرقی رو دوست دارم.من زیتون رو دوست دارم.من دوست دارم.این رو می تونم راحت بگم، باعث سوء تفاهم هم نشه.حال و هوای بعضی از نوشته های بانوی شرقی خیلی به خودم نزدیکه.اما چیزی که راجع به خودم فهمیدم این بود که اونقدر ماسک روی صورتم رو محکم گذاشتم که گاهی حتی برای نگاه کردن توی آینه،توی مواقعی که با خودم خلوت کردم هم از صورتم جدا نمی شه.
-از Emoticon ها بدم می آد.خیلی زیاد.خیلی وقتها شده تموم ناراحتی هام رو با یکی ۲ تاشون پوشوندم.اون موقع ها ازشون بدم می آد.


Amir:Salam jigar.chetori
Khodam:Salam

MehdiS:Salam agha halazoone gol.baz ke to onliny bache ke. akhe ta key hey chat? khoda az in shansa bede.
Khodam:


دیدین؟تنفر آورن.کی می تونست حدس بزنه که امشب چقدر حالم بد بود؟؟هر کی دندونهای این رو ببینه خودش از خوشحالی ذوق مرگ می شه.ازشون بدم می آد چون وقتی با یکی دو تا از اونها خودم رو خوشحال نشون می دم، توی همون لحظه ها دلم می خواد سرم رو بذارم روی شونهء یه نفر و چشمهام رو ببندم و همه چیز رو فراموش کنم.من از صورتک ها بدم می آد، اونم وقتی احتیاج دارم یه نفر صورت واقعیم رو نوازش کنه

No comments: