2004/04/22

-ديشب کلی با اين جناب سام Eternity کامنت پرانی کرديم که اين اکانت GMail رو از بلاگر بگيريم، اما نشد. من هم از لج گوگل رفتم برای SpyMac رجيستر کردم. بعدش امروز صبح نامهء Confirmation از SpyMac رسيد. هنوز بازش نکرده بودم که ديدم توی صفحهء اول بلاگرم يه تبليغ برای GMail گذاشته و خلاصه ما هم GMail دار شديم. فقط يه چيزی. ببينيد من توی پروفايل اوليه ام، اسمم رو يونيکد داده بودم، يعنی فارسی داده بودم، بعد وقتی روی اون لينک GMail کليک می کردم، گوگل خطا می داد. رفتم توی قسمت Edit Profile هر چيزی که به يونيکد بود رو تبديل کردم به انگليسی تا درست شد. اين رو هم گفتم اگر کسی مشکل اينطوری داره. خلاصه از اين به بعد با Saam82@GMail.com آمادهء پذيرايی از شما عزيزان می باشيم!! در ضمن يه بار ديگه برای کمکت ممنون سام عزيز.

سايت BBC Persian ، سه تا مقاله راجع به اسدالله علم نوشته، خيلی جالبه. من که خوشم اومد. احتمالاً می رم کتاب نوشته هاش رو می خرم. ظاهراً آدم جالبی بوده(البته اينطور که BBC نوشته بود). در هر حال، جالبه.

-روزنامهء وقايع اتفاقيه را هم گرفتيم، کمی خوشمان آمد. بعد از اين که شرق رفع توقيف شد، 4-3 شمارهء ديگه ازش خريدم اما ديگه مثل اون موقع ها لذت نمی برم از خوندنش. شرق دست به عصا مزه نمی ده! واقعاً حيف شرق. پس بازهم از خدای بزرگ می خوايم هرچه سريع تر يه بلايی سر مدير نمونهء کشور و همپالکی هاش بياره. آمين!!

-امشب تولد اميره. همين ...

-وقتی خوشحالی، وقتی چشم هات می خندن، کلی به من انرژی مثبت می دی ... خيلی زياد.

-آقا جان من اون آهنگ Civil War رو برای کسی گفتم که اهل آهنگ گوش کردن باشه، همراه با گوش کردن آهنگ Lyric ش رو هم بخونه، و از شنيدن سبک های مختلف موسيقی نترسه. نه برای جناب عالی که آخر لات بازيت WestLife و BSB هستش. و نه برای تو که هميشه من رو برای گوش کردن توامان شجريان و باخ و Therion سرزنش می کنی(نه در يک روز ها! منظور در يه برههء زمانی کوتاهه، مثلاً يک روز). حالا هم که گوش دادی اينقدر سر من غر نزن.

-و هنوز همون دغدغه ها برای همون آدم هست، اما بهتره حرفی نزنم. اين توصيه ايه که دکترم کرده !!!!

No comments: