2004/09/26

کارهای نيک

با تهديد به قتل پرگلک کلی سرحال اومدم، اون هم به طرز بدجنسانه و خبيثانه‌ای. مصداق آن‌چه از دل برآيد بر دل نشيند و ايناست. البته من نمی‌خوام مادربزرگم رو بکشم، اما خب ... حرفش رو فهميدم :))

يکی از دوست‌های خيلی‌خيلی باهوشم رفته اون لينک تست هوش،تست داده ضريب هوشيش شده ۱۲۱. دپرس شده بود می‌گفت من فارست گامپ بودم خودم خبر نداشتم :)). در راستای اين فارست گامپ بودن بايد عرض کنم اون تست رو بايد در شرايط کاملاً نرمال و با سطح زبان انگليسی خوب امتحان کنيد. مثلاً من اون ۴-۳ تا تستی که مربوط به کلمات بود(۳ تا کلمهء مثل هم) زياد متوجه نشدم. يعنی استدلال کردم، اما اون‌قدر بچه‌گانه بود که مطمئنم غلط بودن. ضمن اين‌که در بهترين شرايط هم، اولاً معلوم نيست اون تست استاندارد باشه، دوماً اصولاً اون عدد ملاک هيچ‌چيز نيست. خلاصه که با اين تست، نه راسل کرو Beautiful Mind می‌شيد نه فارست گامپ.

واقعاً از اين همه توجه و لطف نسبت به پاراالمپيک آدم شاد می‌شه. مقايسه کنيد با المپيک. ببينيد چقدر به اون توجه می‌شه، چقدر به اين. تازه ظاهراً خيلی از اعضای تيم ايران جزو اون‌هايی بودن که تو جنگ آسيب ديدن. واقعاً فکر و توجه و انسانيت تو کشور موج می‌زنه!

به قول عارف دلسوخته، شيخ اسميت(تو قسمت آخر ماتريکس)

!Pupose of life is to end

راستی در همين راستا زنده باد مولتی ويژن!

باز من قاطی کردم اين وب‌لاگ به ابتذال کشيده شد!

No comments: