2005/06/26


-و من کنفرانس مطبوعاتی دادم
وی(يعنی من!) آن‌گاه در جواب آقای ا.ح.م از خبرگزاری شريف گفت: آقای اميرحسين م! من شماره‌ و آدرس تو و همه‌ی براندازها رو دارم، به جون خودم! بدان و آگاه باش که موتور مغز خودت صدا می‌ده نه من. که اون هم البته به خاطره آفتابه! اگر مو داشتی موتور مغز تو هم بدون صدا کار می‌کرد. در ضمن يعنی شما ديگه سينگل نيستيد اون‌وقت؟ تبديل به دردفول شديد؟

-هماهنگ
فکر می‌کنم که خانه‌ی بی‌حفاظ هاينريش بل رو شروع کنم، می‌آم اين‌جا می‌نويسم می‌خوام در انتظار گودو بخونم، آخرش هم قمارباز داستايفسکی رو شروع می‌کنم. کاملن هماهنگ!

-رستگار شويد
تام ويتس گوش کنيد تا رستگار شويد.

-قلمرو
امروز رفتم سايت مسئولش نبود. بايد يه کامپيوتر رو فرمت کنم و ويندوز و احتمالن لينوکس نصب کنم و پس‌ورد پروتکشن مادربردش رو هم فعال کنم که کسی کارم رو خراب نکنه(مثل اون سری که رو ويندوزی که کل کارم روش بود لينوکس نصب کرده بودن و همه چيز بر باد فنا رفت!). البته با اين جماعتی که من ديدم، قفل و زنجير و برق فشارقوی هم احتمالن به درد می‌خوره!

-پيام مردمی
مسعود جان من در مورد انجام هرگونه تبادل و گفتمان فرهنگی، اگر منافع ملت رو خدشه‌دار نکنه و به ارزش‌ها پايبند بمونه، به قول معروف پايه‌ام! وی آن‌گاه افزود: ارزش‌های ملت ما شامل دوری گزيدن از هرگونه رپ و هيپ‌هاپ و استکبار جهانی می‌باشد. جدا از اين موارد با وب‌لاگ‌نويس دوست و برادر و رئيس‌جمهور محترم خطه‌ی وب‌لاگستان کمال هم‌کاری را خواهيم داشت.

No comments: