2005/09/05

-خب دوستان! آخرش بعد از اين‌که تمام معاون‌های شهردار سابق-رئيس‌جمهور فعلی، دست در ريش مهندس چمران تا دم حجله رفتن، دکتر خلبان قاليباف رئيس‌جمهور تهران شد. احتمالن طرف ديده احمدی‌نژاد از شهرداری به رياست‌جمهوری رسيده فکر ۴ سال ديگه رو کرده. ۴ سال ديگه هم دکتر خلبان قاليباف، کانديدای رياست جمهوری ۸۸ شروع می‌کنه به عنوان شهردار مردمی تبليغ‌کردن، احمدی‌نژاد هم اگر بخواد برای دوره‌ی ۴ ساله‌ی دوم شرکت کنه، با توجه به اين‌‌که حالا قاليباف شهرداره و مردميه و ديگه هيچ برگ برنده‌ای نداره، يا باخت رو قبول می‌کنه يا با کمک استاد مصباح با قاليباف مهرورزی می‌کنه و از دار قالی آويزونش می‌کنه.

-البته فعلن مساله‌ی مهم اينه که يه تعداد زيادی از تراکت‌ها و بيلبورد‌های تبليغاتی دکتر خلبان بدون استفاده مونده و احتمالن از اين به بعد رو تموم بيلبوردهای تهران عکس‌های قاليباف با مژه‌های بلند و لپ‌های سرخ و برق نگاه و چال روی لپ در فيگورهای مختلف ديده می‌شه. من واقعن به خطه‌ی شهيدپرور طرقبه تبريک می‌گم که تونست همچين جنسی رو به تهران بزرگ قالب کنه.

-و در شهيدپروری طرقبه همين بس که گمونم 50 درصد مشروبات الکلی خراسان در اين خطه ی شهيدپرور(که قسمت تجاری و معروفش کلن يه خيابونه که از اول تا آخرش يا رستوران سنتيه يا باغ خصوصی) سرو می‌شه. ما که اهل خوردنش نيستيم اما دوستان، هر بار جمع می‌شيم، از ودکاهای قوطی و ويسکی درجه يکی که اون‌جا نوشيدن حرف می‌زنن.

-به آقای حداد عادل و هيات همراه(با هيات عزاداران فرقی نداره) ويزا ندادن و فقط يه نماينده‌ی فراکسيون اقليت ويزا گرفته + موسيو متکی. فعلن اگر بريد جلو مجلس، هر کسی رو ديديد که مقادير معتنابهی دود از پاچه‌های شلوارش بيرون می‌آد(و هوا رو آلوده می‌کنه) بدونيد نماينده‌ی مجلسه. در همين راستا من پيش‌بينی می‌کنم اگر به احمدی‌نژاد هم ويزا ندن آصفی سکته می‌کنه و کشور يکی از منابع عظيم آلودگی صوتی و جيغ و دادش رو از دست می‌ده.

-حاج‌آقا وزير ارشاد فرمودند: موسيقى اصيل ريشه در نواميس خلق دارد. خوبه! از اين به بعد ريشه‌ی عود و تنبور و سه‌تار را در نواميس خلق جستجو خواهيم کرد. فرض کن از اين به بعد صدای شجريان و ناظری هم از اعماق نواميس خلق بيرون می‌آد. و فکر کن ريشه‌ی موسيقی راک و کانتری و و متال و حتا کلاسيک کجاست؟

-پاکستان هم در راستای مشت محکم بر دهان صهيونيست‌ها و استکبار جهانی و اينا، وزير خارجه‌اش رو فرستاد تا در ترکيه با وزير خارجه‌ی اسرائيل ديدار و گفت‌گو کنه. می‌گم من واقعن تحت‌تاثير قرار می‌گيرم از اين اتحاد بين کشورهای مسلمان. تازه قراره ما مسلمون‌ها بريم باقی دنيا رو کشاورزی کنيم کرفس بکاريم تا عدل برقرار بشه.

-نمی‌دونم دقت کرديد تازگی‌ها چقدر سرعت اتفاقات زياد شده؟ که چقدر در روز اتفاق‌های مهم می‌افته؟ اصلن دوست ندارم اين‌جور مطالب رو وارد وب‌لاگم کنم اما امشب نشد که نشد!

-کسی به لينک‌های پست قبلی سر زد؟ ايف سو، لطفن به من خبر بديد که اين حس ناخوشايند لينک‌های-خود-در-حد-شلغم-بينی‌م از بين بره.

No comments: