2003/10/19

-فردا با دکتر دل سيستم عامل دارم.دو هفته پيش گفته بود براش يه توتوريال(به قول خودش تورتوريال) سيستم عامل ببريم.بعدش من يادم رفته بود تا امروز.امروز يه هويي گفت فردا صبح بايد بيايم ارائه بديم.من هم تا 6 کلاس داشتم.اومدم کلي خودم رو کشتم تا 3 تا توتوريال جمع و جور پيدا کردم.حالا مثل بعضي ها!!! پرينتر هم ندارم که.ريختم فايل ها رو رو ديسکت بردم بيرون پرينت گرفتم.الان هم خسته و مرده رسيدم خونه.خيلي خسته ام حوصله ندارم.فردا همون سر صبح نگاهشون مي کنم.نبايد چيز خاصي داشته باشن.قرار بريم 8-7 دقيقه تورتوريال!!! مون رو ارائه بديم.ديگه 8-7 دقيقه مطالب پايه با تکست انگليسي فوق العاده آسون که قابل من و شما رو نداره که!!!!

-امروز چمن هاي دانشگاه رو کوتاه کرده بودن.به جاي اون بوي خوب هميشگي بوي قرمه سبزيي مي داد که توش ليمو عماني انداخته باشن.فکر کنم منبع سبزي هاي قرمه سبزي هاي سلف رو پيدا کردم، نه؟؟

-حالا که بحث سلف پيش اومد بگم در مورد سلف دانشگاه فردوسي، خيلي راحت مي شه غذا ها رو به محض ورود به دانشگاه تشخيص داد.اگر چمن ها رو کوتاه کرده باشن حتماً قرمه سبزي داريم.بعد توي دانشگاه کلاغ زياده.روزهايي که کلاغها يه هويي ناپديد مي شن مرغ داريم.روزهايي که سنگريزه و شن هاي دانشگاه رو جارو مي کنن خورش قيمه. کباب کوبيده هاش هم که همون نون داغ، الاغ داغ معروفه که معرف حضور همه هست ديگه!!

-امروز داشتم مي رفتم تريا، از طرف گروه برق رفتم.بعد توي امفي تئاتر مهندسي فيلم X-2 رو نشون مي دن(همون X-Men II).
داشتم مي رفتم توي گروه برق ديدم دو تا اقاي تقريباً مسن(به نظرم از استادهاي حامد ضد خاطرات بودن) از گروه اومدن بيرون و يکيشون با هيجان به اون يکي مي گه:
-اين فيلمه رو ديدي؟خيلي جالبه، هيجاني، اکشن.!!!حتماً ببينش.من قسمت اولش رو هم ديدم خيلي باحاله!!!!
جااااااااان؟؟؟!!!! مرده بودم از خنده.مي خواستم برم بهش بگم بابا پيرمرد تو رو چه به اين فيلم ها!!! به جون خودم يه خرده دل و جرات داشتن مي اومدن آمفي تئاتر مهندسي با ما فيلمه رو مي ديدن :))

-از وقتي سمفوني مردگان رو خريدم، اين بار سومه که مي خونمش.اما موومان سومش رو ده بار بيشتر خوندم.عجيب روي من تاثير مي ذاره.نمي دونم چيه، چرا اينطوره اما يه قسمتهاييش رو که مي خونم ناخواسته اشک توي چشمهام جمع مي شه(الان دزيره خاتون اينها رو مي خونه از تعجب شاخ در مي آره :)).شرط مي بندم که يک هزارم عمو پتي که اينجا هست رو نمي شناخته)

- باز گير دادم به The Wall پينک فلويد.
من سالي 6-5 بار هر بار به مدت دو هفته گير مي دم به The Wall پينک فلويد.و حتماً حتماً حتما بعد از The wall مي رم سراغ Final Cut و يه ي[ هفته اي هم با اون عشق مي کنم.
خداوند ديويد گيلمور و راجر واترز و نيک ميسون و اعوان و انصارشان را بيامرزاد و کنسرتهاشان پر ليزر کناد و با مايکل جکسون و بکستريت بويز و بريتني محشورشان نکناد(چون دقمرگ مي شوند) بلکه با بتهوون و باخ و جو سترياني و اريک کلاپتون محشورشان کناد و بيامرزاد و اينا!!!

Ciao

No comments: