2003/10/22

-بسمه تعالي
در راستاي استقبال گستردهء امت شهيدپرور و مومن و متعهد و مسلمان و غيره! از انعکاس سخنان عمو هذي در اين ديوار، اينجانب، پت پسر ابو پت بعنوان بزرگترين پستچي دنيا اعلام مي داريم که ما يک عدد موجود ترسو بوده و عمراً از اين حرفها بهش بزنيم.چون در صورت خارج شدن الفاظ مذکور از دهان اينجانب، بعيد نيست که مقتول و جوانمرگ بشويم و يک ضايعهء جبران ناپذير براي جماعت بلاگ نويس و غيره ايجاد شود و فجايع ديگر.فلذا براي بر باد نرفتن آرزوهايمان!! اصلاً از اين حرفها نمي زنيم و خوشحاليم!!!

و در همين مکان مقدس افشاگري مي کنيم و مي گوييم که اين بابک خان را که عمو هذي ما مي باشد يک فقره رجل با غيرت و هميت و خشانت بار مي دانستيم که از اين حرفها مي زند، حالا اومده خودش براي من کامنت گذاشته!!! يعني چي آخه؟؟

خلاصه که اينطوريااااا!!!!
اما جداً اين فقط به نظرم جالب اومد.گاهي اوقات مي شه يه رابطه همينطوري تبديل مي شه به لگد و لگدکاري. آدمهايي رو مي شناسم که ناخواسته پاي طرف مقابل رو قلم کردن!! و خوشحال هم بودن در ضمن.!! وگرنه که ما از اين حرفها نمي زنيم که!!! خلاصه همشيرگان! عزيزي که براي من کامنت گذاشته بودن لطف کنن به بزرگواري خودشون ببخشن !!!

-مادربزرگ و عمه ام رفته بودن سوريه امروز برگشتن.
اين رفت و برگشتشون داستان داره که حالا براتون مي گم.اما فعلاً اين رو داشته باشيد که رفتن سر قبر جناب آقاي هابيل.بعد جناب استاد هابيل 11 متر قدش بوده.من اول فکر کردم عربها چاخان کردن و خالي بستن!! اما بعد معلوم شد ظاهراً انسان شناسها و باستان شناس ها هم اين رو ثابت کردن.گرچه که من شک دارم و فکر مي کنم دايناسور شناسها اين رو ثابت کرده باشن.مرد گنده خجالت نمي کشه!! 11 متر؟؟؟ بعد با اين قدش قابيل زده کشتتش.احتمالاً قابيله هم بايد يه سي چهل متري قدش بوده باشه ديگه.11 متر؟؟؟ يعني 5 برابر قد من پلاس يک و نيم متر!!اصلاً همين بوده که خدا آدم رو از بهشت بيرون کرده.چون از بس عظيم الجثه بوده تو بهشت جا نمي شه!! خدا هم کوبيدتش به ديوار گفته برو زمين و خوشحال باش!!! خلاصه که کلي کله ام سوت کشيد و اينا ديگه!!
اين هم من بيدم بعد از شنيدن قد اون هابيل بي تربيت!!

Ciao

No comments: