2005/04/26

هيچ دقت کرديد نصف اسرائيلی‌ها يه نسبتی با ياهو دارن؟ اون نتانياهو بود، امروز هم تو خبرها داشتم می‌خوندم که يه الياهويی که نمی‌دونم چه‌کاره‌ی کجا بوده طرح‌های مقدماتی حمله به ايران رو داده.دقيقن يادم نيست جزئيات خبر رو چون اين‌قدر از اين خبرها خوندم که ديگه عادی شده. ظاهرن تمام کشورهای جهان-حتی عراق که هنوز خودش در شرايط جنگيه- قرار گذاشتن هر روز يه قسمت‌شون طرح حمله به ايران رو به مجامع جهانی! ارائه‌ می‌کنن و بقيه انکار می‌کنن و بعيد می‌دونن و اينا، و فرداش جاشون رو عوض می‌کنن. خوبه. سرگرمی خوبی شديم برای بقيه‌ی دنيا. معروف هم شديم در ضمن. اما خب، اگر يکی از اين طرح‌ها واقعی از کار دربياد ديگه زياد سرگرم‌کننده نخواهد بود، نه؟

کارگاه عمومی، قسمت تراش هم تموم شد. يه جای قطعه‌هه عوض ۱۶ ميليمتر قطرش ۱۴ ميليمتر بود(به خدا کار من نبود!)، اما در کل بد نشد. به هر حال کارکردن با اون دستگاه بزرگ تراش چندان بد هم نيست(فقط به شرطی که پرت نشی البته!)

فضای سياسی هم فعلن مثل طناب‌کشی شده يه عده اين سر طناب، يه عده هم اون سر. و البته فقط يه طناب نيست که! نتيجه‌ی چند ماه طناب‌کشی شورای هماهنگی-لاريجانی- با واکنش هماهنگ باقی کانديدا ها به خاک ماليده شد. و هنوز شورای هماهنگی بناست نيروهای انقلاب رو هماهنگ! کنه و از بين اين همه کانديدا يه نفر رو انتخاب کنه که هم آبادگر باشه، هم نظامی، هم راست سنتی، هم فيلسوف، هم با افکار مدرن، هم راديکال! ظاهرن قراره سر قاليباف رو ريش انبوه لاريجانی و کت و شلوار ولايتی و جيب‌های توکلی و پايين‌تنه‌ی قدرت‌مند رفسنجانی(البته اگر نيروهای اصول‌گرا قبول کنند. در غير اين‌صورت فرد مورد نظر بدون پايين‌تنه و به صورت شناور عرضه خواهد شد-مارس اتکز!) رو به هم پيوند بزنن تا اين موجود خلق بشه. برای گذاشتن سهم محسن رضايی در اين موجود، قراره پسر اين موجود از کشور فرار کنه. در مورد احمدی‌نژاد به اين نتيجه رسيدن که چون از نظر ويژوال در حد داس به سر می‌بره، از شعور و ذوقش استفاده کنن، که چون چيزی پيدا نشد متاسفانه همه ی چراغ‌های احمدی‌نژاد خاموش شد و هيچ امتيازی به‌ش تعلق نگرفت! طناب کشی اين‌طرفی‌ها هم که ارزش نوشتن نداره. يزدی و کروبی و معين-و مهرعلی‌زاده که نمک قضاياست، هم‌راه با صدر اعظمش، خداداد عزيزی معروف به بيست‌مارک!- احتمالن دو سوم‌شون رد صلاحيت می‌شن و يک‌سوم باقی‌مانده مستمری ماهيانه‌ی ۵۰ هزار تومنی رو از يه هفته مونده به انتخابات هر روز ده‌هزار تومن بالا می بره و به اين ترتيب ۹۸ درصد آرای به صندوق ريخته شده‌ را از آن خود خواهد کرد و آن‌گاه خواهد گفت: ايييييييييينه! حالا آقای قوچانی تو سرمقاله‌هاش به توکلی گير بده و بگه پوپوليستی(اون هم تو دلش، و البته از تريبون مجلس داد بزنه: خودتييييييييي!).

ما نيز زنده می باشيم. علت کم‌نوشتن‌مان نيز اتفاقات ناخوشايندی‌ست که در حال رخ‌دادن‌ است و تمام انرژی ما را به خود کشيده‌ است.

همين

Ciao

No comments: