2003/08/22

پراكنده جات جمعه جات


-خب به سلامتی همهء مراجع تقليد!!! به شدت و حتی بشتر با منع تبعض عليه زنان مخالفت كردن.البته يه چيزی هست.اون هم اينكه آدم بايد طرز تفكر طرف مقابلش رو هم در نظر بگيره.مسلماَ تا وقتی كه حاج آقا به همسرش می گه "منزل" و "ضعيفه" و موقعی كه می آد خونه دنبال يه خدمتكار اختصاصی می گرده تا تموم كارهای حاج آقا رو انجام بده و نياز های آقا رو احياناَ ارضا كنه‏ ديگه چه احتياجی به منع تبعيض هست؟؟؟؟ اصلاض چه تبعيضي؟از اين بالاتر كه نفس مكی كشن؟كه گازكربنيك توليد می كنن؟همينقدر هم از سرشون زياده ديگه!!! اكثراَ به اين جنبش های فمينيستی و فمينيست های دوآتشه كه نگاه می كنم با خودم فكر می كنم كه اشتباه می كنن ... كسانی كه به مردها به عنوان سيبل برای تير اندازی نگاه می كنن و همهء مردها رو بر ضد و عليه خودشون می دونن.اما اين چيزها رو كه می بينم به اين نتيجه می رسم كه در مقابل بعضی ها دقيقاَ به همون اندازه بايد تند بود و حتی بيشتر.


-جلد سوم ارباب حلقه ها رو گرفتم.اسمش هست بازگشت پادشاه.اما دلم نيومد همينطوری بخونمش . شروع كردم از جلد اول دوباره خوندنش.اينقدر شخصيتها و اتفاقها زياده كه اين بار دومی كه دارم می خونمش كلی چيزهای جديد دستگيرم شده.من باز هم اعلام می كنم: اين مجموعه شاهكاره.


-ديروز داشتم فيلم ارباب حلقه ها:دو برج رو می ديدم.هنرپيشهء نقش الروند(Half-Elven Elrond) همون كسيه كه توی فيلمهای ماتريكس نقش اسميت رو بازی می كنه ... همون Agent ه.برام جالب بود.اونقدر به نقشش به عنوان Agent عادت كرده بودم كه هذلحظه انتظار داشتم با همون شكل و شمايل الفيش كراواتش رو مرتب كنه و عينك آفتابيش رو بزنه به چشمش و شروع كنه كتك كاري.


-نيايش:خداوند كسی كه قرص آنتی هيستامين رو اختراع كرد رحمت كناد كه اينطور باعث می شه حساسيت فصلی من كنترل بشه.خداوند از سر تقصيرات كسی كه خربزه رو اختراع كرد نگذره كه اينقدر گاهی خوشمزه ست و اينقدر حساسيت زا!!!!!


- به نظر شما   اين  آدمه؟؟؟ .

No comments: