2003/08/16

استراتژيكز!!!


-سلاااام بعد از يه ۴-۳ روز طولاني.می بينم كه من نبودم همگی خوشحال بوديد.اما خودم زياد خوشحال نبودم.يه عاالمه دلم می خواست بيام اينجا بنويسم اما هی نمی شد.خب استراتژيك های امروز:


-آيت الله سيستانی مفتخر فرمودند خطاب به مسئولان كشور اعلام فرمودند كه ای بی ادبا!! چرا پدر اين كرباسچی بيچاره رو آوردين جلو چشمش؟؟؟می گم كه ... چيزه ... سيستان جان!! فكر نمی كنی تاريخ ايران باستان رو با روزنامه عوضی گرفتي؟؟جون من برو نگاه كن ببين همشهری مال هوار سال پيش رو نمی خوندي؟؟


-برق شمال آمريكا و جنوب كانادا رفت.باز يه عده توی بوق و كرنا كردند كه كار تروريست هاست.يادش به خير.چقدر از اين سرياله كه كاووسی توش بود و همه روزنامه نگار بودن بدم می اومد.تنها نكتهء جالبش اون آقای كاووسی بود كه يه بحران داشت و همه جا بحران می ديد و هی گير می داد به بحران(فكر كنم به اين می گن تئوری توطئه).مثل اينكه اين در مورد همه مصداق داره.ما استكبار جهانی و عناصر ضدارزشی و قلم به دست مزدور و اين چرنديات داريم‏ اونها هم تروريست و ضد حقوق بشر و القاعده دارن.بلاخره بايد سر مردم رو با يه چيزی گرم كنن ديگه!!(وای چه فيلمی بود Wag The Dog.فكر كنم اثر Quentin Tarantino بود.بی نظير بود.حتماَ اگر نسخهء اصلش به دستتون رسيد ببينيد.)


-عيدی امين به رحمت ايزدی رفت(خيلی خب بابا!! چرا می زني.حالا به درك واصل شد...مگه فرقی هم می كنه؟؟؟).حيف شد.می خواستم بهش بگم برام از اونجا يه Off بذاره بهم بگه توی جهنم چقدر گرمه.آخه اگر قرار باشه آتش جهنم رو درجه بندی كنند توی داغترين جا يه قسمت مخصوص برای عيدی دارن احتمالاَ.تازه اون موقع هم از بقيه جداش می كنن كه آبروی بقيهء امت شهيدپرور جهنم نره.


-من پدربزرگم دوسال پيش فوت شد.بعدش چند روز پيش اومده بود به خوابم می خواست من رو با خودش ببره.هرچی گفتم بابابزرگ!! بيخيال شو برو من نمی آم گوش نداد.من هم با اجازهء شما با صندلی افتادم به جونش اينقده زدمش كه كم كم محو شد.اما خيلی ترسيده بودم.وقتی از خواب بلند شدم قلبم مثل ماشينهای فرمول ۱ كار می كرد.به اين می گن رفتار بی شرمانه با خاطرهء يك عزيز از دست رفته!!!


-توی سايت نبوی آن لاين قسمت سخن امروز رو با عنوان ارزشی بخونيد.يكی از بهترين كارهای نبوي.


من ديگر هيچ استراتژيكی ندارم.من بر می گردم خيلی زود.اگر امشب باز ننويسم حتماَ فردا می نويسم.فعلاَ خدا نگهدار.


عمو پت پستچی


پ.ن:راستی قرار شد راجع به لينكهای اون گوشه‏ راجع بع وبلاگها و سايتهای تازه نظر بديد.پس چی شد؟؟جدا از اون‏ بابا هر كس می آد اينجا يه كامنت كوچولو بده.بله!!! حتی شما دوست عزيز!!!به جون خودم بد نيست هاااااا!!!!!

No comments: