2004/07/01

-امتحانات هم تموم شدند. عجيب بود که اين ترم اصلاً بابت امتحان‌ها فشاری حس نکردم. نتيجه‌ها هم ظاهراً تا اين‌جا خوبه. اما درس‌های ناجور تقريباً تموم شدند و مونده يه چندتا درس جزئی برای ترم آينده.

-اللينک، واللينک، فاللينک، فان‌اللينک فهو خيلی خوب چيزی. ديدم در روز کلی مطلب خوب تو اينترنت می‌خونم، خب لينک‌هاش رو اين‌جا بذارم که دوست‌هام هم ببينن. البته می‌خواستم قالبم رو عوض کنم و يه لينک‌دونی هم بذارم اين دور و برها، اما فعلاً که حال و حوصله‌اش نيست. وب‌لاگ موسيقی رو هم پی‌اش رو نگرفتم چون جای مناسبی برای آپلود نيست و اين‌طور هم خيلی دردسر داره. اما خب، لينک دادن نه زحمتی داره نه حوصله می‌خواد به اون صورت. پس از اين به بعد، بنابر آن حديث به روشنگری شما از طريق صراط غير مستقيم(لينک) خواهيم پرداخت. باشد که رستگار نشويد!

-در مورد تقاضاهای مکرر دوستان در مورد خردوزی، به اطلاع عموم حضار می‌رساند هنوز نمره‌اش رو نداده آقا چاقه. در صورت هرگونه اطلاع جديد در مورد خردوزی، به سرعت به اطلاع عموم حضار خواهد رسيد.

-دختره مثل کسی که دراکولا دنبالش کرده تو راهرو می‌دويد. قدش نصف من بود، اما آنچنان تنه‌ای به من زد که نزديک بود از راهروی برق(درست دم در اتاق دکتر پ.) پرت بشم پايين. اين نسل جديد( بعداً دوستانی که از نزديک شاهد سو قصد بودند راپرت دادند ورودی ۸۲ بوده) هم انرژی‌شون زياده ها!

-خبر: ساعاتی قبل، انتقال قدرت از نيروهای غاصب و متجاوز انگليسی و آمريکايی به برادران دينی خوب و دوست‌داشتنی و دوست و برادر و ضد آمريکايی در دولت انتقالی عراق منتقل شد. و ساعاتی بعد از آن دولت بی‌ادب و دست‌نشانده و حسود انتقالی عراق مرز‌های مشترک عراق و ايران را برای جلوگيری از نفوذ خرابکاران ايرانی بست. به اين می‌گن ديپلماسی پويا! فکر کنم پوياييش احتياج به توضيح نداشته باشه!

-ديگه همين. هنوز هم خسته‌ام. از آدم‌ها خسته‌ام، از خودم، از زندگی، از تموم اين فکرهای تکراری و اين پارادکسی که ظاهراً تمام‌نشدنيه. يا شايد بهتره بگم هزارتو. هزارتويی که فقط غرور سر پا نگهم می‌داره تا باز هم توی راهروهاش بدوم و به بن‌بست و در بسته بخورم. نمی‌دونم ... . اميدوارم اين چند روز بتونم فکرهام رو يه خرده منظم کنم.(و تموم اين پاراگراف رو با حس کسی که از خوردن گيلاس لذت می‌بره نوشتم، نه حس يه آدم غرغروی بداخلاق).

و اما صراط غيرمستقيم!:

ديپلماسي ايدئولوژيك؛ از شعار تا واقعيت.

جشن تولد اگزوپری(نويسندهء شازده کوچولو) در فرانسه.

راهنمای عملی کشتن يک پيرزن؛ گفتگوی گاردين با برادران کوئن دربارهء Lady Killers.

پياده روی پردردسر؛ گزارشی از برنامهء تعمير ايستگاه فضايی بين المللی.

No comments: