2004/07/23

می‌دونم خيلی بده، خيلی خودخواهانه‌ست، خيلی احمقانه‌ست، خيلی با اعتقاداتم تضاد داره، اما نمی‌تونم. می‌شه. گاهی اوقات بعضی آدم‌ها رو صرفاً به شکل شلغم‌های متحرک می‌بينم. به همون بی‌خاصيتی و بی‌اثری.

شرق امروز منتشر نشده؟ سايتش که آپديت نشده. فکر کنم آخرش اين کار خودش رو کرد!

وای اينقدر حس خوبی دارم وقتی می‌بينم ميل-‌باکسم خاليه(اون هم وقتی که بايد پر باشه). مثل حس اون شبی که از تشنگی نصف شب بيدار شدم، بعد اشتباهی به جای آب، آب‌ليمو خوردم.

من پشت کتاب‌های ارباب حلقه‌ها، يه ذهن درخشان می‌بينم، و مهم‌تر از اون يه انسان.

يکی به من بگه چرا همهء مردهايی که من ديدم، معشوق‌شون رو "کوچولو" خطاب می‌کنن. دورترين تاريخی که اين پديده مشاهده شده در فيلم کازابلانکا بوده که همفری بوگارت هی چپ و راست به اينگريد برگمن زيبا و دوست‌داشتنی می گفت kid.

و تنهايی لذت اصيلی داره که فکر نمی‌کنم ديگه از دستش بدم.

Ciao

لينک ...

معمای سياهچاله‌ها توسط استفن هاوکينگ حل شد.
'ارتباط ايران و حادثه يازدهم سپتامبر'
جری گلداسميت درگذشت.
صدمين سالگرد درگذشت چخوف.
خشونت مذکر.
برای سيگاری‌ها!

No comments: