2004/01/01

-احساسم اين روزها مثل دريه که لاش بازه و هر از گاهي يه سوز سرد از بينش ميآد تو و من رو يخ مي کنه، و کرخ.

-وقتي اتفاقي در حد زلزله مي افته ما:
به شدت تکون مي خوريم.
ناراحت مي شيم، اشک مي ريزيم.
هجوم ميآريم براي کمک، هر جور که باشه.
به خدا بدبين مي شيم و کلي سرش غر مي زنيم.
پشيمون مي شيم و بعدش همه چيز رو قدرت خدا مي بينيم، حتي تو جسد بو گرفتهء مرده ها هم نشانه هاي قدرت خدا رو مي بينيم و اشک تو چشمهامون جمع مي شه!
به کارهايي که براي کمک انجام مي ديم معمولاً قبل از انجامش فکر نمي کنيم، در نتيجه خيلي زود پشيمون مي شيم.
بعد از يه مدت کوتاه زندگي هامون شروع مي کنه به عادي شدن.
از عادي شدن زندگي از خودمون خجالت مي کشيم و عذاب وجدان مي گيريم و سعي مي کنيم يه جوري به زور هم که شده غمگين و عزادار باشيم.
به محض اينکه يه اتفاق کوچک تو زندگيمون بيفته، زودي مي چسبيم بهش و تموم اين جريانات به تاريخ مي پيونده.
به تاريخ مي پيونده تا زماني که دوباره فاجعهء ديگه اي به سرمون بياد.

ما استعداد عجيبي در فراموش کردن چيزهايي که مي تونه برمون تجربه باشه، داريم.
حافظهء تاريخي ما به شدت ضعيفه، متاسفانه.

-نمونهء بارز چاپلوسي يه مشت آدم نادان احمق:(ببخشيد که اينقدر قاطع مي گم، اما در مورد اين بخش از مردم نه احساس ترحم مي کنم نه دلم مي خواد منطقي باشم.همينها هستند که باعث اين وضعيت شدن، با حماقتهاشون، با بي کفايتيشون)
اين فاجعهء جانگداز و دلخراش و وحشتناک و گوشخراش و عجيب و غريب و حتي خفن را به مقام معظم آقا امام زمان ولي عصر حجت ابن الحسن العسکري، پيامبر عظيم الشان اسلام، عيسي مسيح کوچولو(که تازه تولدش بوده)، مقام معظم رهبري و جانشين امام زمان و ولي فقيه و ولي امر مسلمين و حتي غير مسلمين، حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، حجت الاسلام والمسلمين والغير المسلمين هاشمي شاهرودي(عراقي) رئيس سابق مجلس اعلاي عراق و رئيس فعلي قوهء قضائيه، سعيد کوچولو معروف به دراکولا، دادستان محترم تهران و غيره، حجج الاسلام والمسلمين والکافرين، جنتي، خزعلي، مصباح، و بقيهء اراذل و اوباش، شهداي صدر اسلام، شهداي جنگ تحميلي، شهيد حسين فهميده و (به قول ابراهيم نبوي) امت شهيد پرور و امت معمولي ايران تبريک و تسليت مي گوييم و براي آقا امام زمان و ولي فقيه سلامت و طول عمر را خواستاريم.صلوات!

طرف جلو ورودي دانشگاه يه پارچهء بزرگ زده که اينقدر مقامهاي صاحب تسليتش زياده که اصل پيغام تسليت زلزله ديده نمي شه!

-من مي دونم.اگر خدا از اون بالا يه مشت صاعقه بفرسته و همهء مردم به غير از سياسي کارها و مسئولين و بقيهء عناصر به درد نخور و مخلص انقلاب رو از بين ببره:
نصف سياسي کارها به خاطر عذاب الهي بقيه رو رد صلاحيت مي کنن و شکنجه مي کنن و مي اندازن زندان، بقيه هم در اعتراض به اقدام ضد حقوق بشر خداوند بزرگ، تحصن مي کنن و روزهء سياسي مي گيرن و اپوزيسيون مي شن و تند تند روزنامه منتشر مي کنن.
تلويزيون هم همچنان براي خونه هاي خالي و مرده هايي که ما باشيم تفسير هاي سياسي جهت دار بچه گانه و سريال هندي و اخبار انتخابي و تبليغ پفک و ماکاروني پخش مي کنه!
و همچنين آمريکا براي ايران پيغام مي ده که حالا که همهء مردم مردن و ضايع هم نمي شيد بيايد با هم رابطه برقرار کنيم و نهايتاً هم از اون اراذل و اوباش باقي مونده، اصلاح طلبهاش توي زندان مي پوسن و محافظه کارها با اتحاديهء اروپا و آمريکا مي رن ماه عسل!

- من مي دونم همين روزها خدا کنفرانس مطبوعاتي مي ده مي گه:
به جون خودم و چهارتا بچه ام(منظور فرشته هاي مقربشه) يه بار ديگه تقصير زلزله رو بندازيد گردن من حال همه تون رو مي گيرم و سيلي، طوفاني، عذابي چيزي مي فرستم که حساب کار دستتون بياد.
بي لياقت ها! سال 2004 شده.اين همه پيشرفت شده توي دنيا، اگر شما هنوز قبول داريد که توي خونه هاي خشتي زندگي کنيد و نمي تونيد حقتون رو از اونهايي که مي خورنش بگيريد و در حد لياقتتون زندگي کنيدف حقتون همينه!
تازه تو فکرشم که يه زلزلهء شيک بفرستم تهران.خيالتون راحت شد؟

-هرجور فکر مي کنم مي بينم تلويزيون آقاي لاريجاني خيلي اعصاب خرد کنه!
قاعدتاً نبايد اينقدر تاثير گذار باشه، اما چون بزرگترين رسانهء ايرانه و در انحصار هم هست و متاسفانه مردم زياد اهل مطالعه نيستند، عملاً به صورت ابزار کنترل مردم در اومده.
فقط تلويزيون رو روشن کنيد ببينيد در واحد زمان چقدر مزخرف ازش پخش مي شه!

No comments: