2004/01/12

-اهالي خونه چه حسي دارن وقتي به هواي اينکه فيش هدفون رو زدي به ضبط، صداش رو تا اخر زياد مي کني و اون CD جديد Mp3 که توش آلبوم جديد Enrique هست رو مي ذاري و خوشحال ترک چهارمش رو ميآري که گوش بدي، بعد يه دفعه صداي بلندگوهاي ضبط بلند مي شه؟؟
فقط شانس آوردم که اولش گيتاره، وگرنه سقف خونه رفته بود هوا!!

-اي کسي که به اسم ورودي 79 برام کامنت گذاشتي! خودت رو معرفي کن که دارم خفه مي شم از کنجکاوي!

-يوهو! اون نواره که توش اون آهنگ خداي سن سان بود رو پيدا کردم.
من از همينجا قاطعانه و جدي به همهء کساني که عاشق موسيقي هستن و بدون موسيقي زنده نيستن(مثل من) و موسيقي کلاسيک گوش نمي دن اعلام مي کنم که هنوز معناي زندگي رو نفهميدن.بايد اين آهنگ رو گوش کنيد تا بفهميد چرا من اينقدر هيجان زده ام.
کساني که حال و حوصله اش رو دارن، يه سري نوار هست توي بازار، اسمشون هست برگزيدهء موسيقي کلاسيک.
10 تا نواره.توي نوار شمارهء 7 اولين اهنگش همينيه که من مي گم.
براي مشهديها مي تونن از فروشگاه هنر اول، طبقهء پايين اون پاساژ ابتداي خيابون بهار توي بلوار سجاد(همون پاساژي که جاسمين طبقهء بالاشه) بخرنش، البته اگر هنوز داشته باشدش.آخه من 7-6 سال پيش خريدمش!!!!

-و همچنان با صداي گيتار و فلوت Camel عشق مي کنيم.

-والبته واضح و مبرهن است که درس هم مي خوانيم.
و مي خواهيم 4 جلسه کلاس زبانمان را به دليل مقارنت با ايام عزاداري(امتحانات سالق) تعطيل نماييم!!
فقط امتحان ميان ترم را چطور بدهيم خدا مي داند و بس!!!!

-و اندر احوالات ما همين بس که انقدر درس مي خوانيم تا بيچاره مي شويم.بعدش چون خسته ايم آنقدر درس نمي خوانيم که از شدت وجدان درد بيچاره شويم.آنگاه دوباره مي افتيم بر روي درس ها و مي خوانيم و البته واضح است که گريه هم مي کنيم، چون هيچ کدامشان باب ميلمان نيست!!
فقط سيستم عامل که آنهم متاسفانه فقط 1 درس است و 3 واحد از 20 واحد!

-امروز به اين حقيقت تلخ پي بردم که حتي کتاب تاريخ اسلام رو هم نخريدم.
باز خوب شد امروز پي بردم نه شب انتحان!
به جون خودم از من بعيد نبود!
البته فردا صبحش مي رفتم تاريخ انقلاب کبير فرانسه و ماري آنتوان و لويي کاپه و خاندان مديچي و بقيهء دوستان رو تحويل مي دادم.به هر حال از تاريخ اسلام!! بهتره که!
حالا که حرفش شد درس از اين مزخرف تر نمي شه!
فلان آخوند بي ارزش در روز ساعت 8:51 دقيقهء صبح رجب الحرام سنهء 675 بعد از هجرت، يک ليوان آب خورده!
حالا بشين اينها رو حفظ کن!!

راستي با 3 روز تاخير، تفلت تن تن عزيزم هم مبارک!!
از اون هم بالاتر: تفلتش مبارک!
و حتي مي تونم بگم: تفلتش مبارک!
لعنت بر دل سياه شيطون: تفلتش مبارک!
(بقيه اش رو نمي نويسم چون خودش يه کتاب مي شه!! :)) )












No comments: