2004/01/13

-نکتهء خيلي جالبي که امروز بصورت اتفاقي کشف کردم اين بود که امتحان تاريخ اسلام به جاي يکشنبهء دو هفتهء ديگه، شنبهء همين هفته است.
البته اصولاً در اينکه من خيلي کارم درست مي باشد شکي نيست!!

-يه جا يه تست سلامت فلسفي داشت.البته چندين و چند نوع از اين تست سلامت فلسفي هست که من قبلاً داده بودم و مواقع رو به راهيم(و سر به راهيم، البته) تا 90 درصد هم رفته بود.اما امروز 53 شد!
حالا دارم فکر مي کنم خوب شد تست سلامت رواني نيست.اگر بود کسي چه مي دونه چه نتيجه اي مي داد؟

-يه جاي ديگه هم يه تست بود که 47 تا سوال مي کرد و بعد بر اساس شخصيت شما، يه فيلم رو بهتون نسبت مي داد.
فيلم من Apocalypse now شد!
پايينش هم نوشته بود:
You are Apocalypse Now.
You are a rouge wanderer on the winding river of life, Searching after your shadow self.
خيلي از شخصيت خودم خوشم اومد!
همه اش مي ترسيدم Dumb And Dumber بهم بخوره.
حالا راستش رو بگم بيشتر فکر مي کردم يکي از اون فيلمهاي سياه و سفيد قديمي کاري گرانت و گري کوپر بهم بخوره!
اما خب ... کيف کنيد از شخصيت ديگه!

-احتياج به يه محرک دارم.يه محرک خوب.به آدرنالين.
بايد از اين وضعيت بيام بيرون.

-يه دوست خوب پيدا کردم:
ساره اينجا فرياد مي زند
بهش سر بزنيد.
به اين فک و فاميل ما هم حتماً سر بزنيد.برا خودش يه پا نويسنده شده.يادداشت هاش حسابي داره پخته مي شه و خوندني!
دزيره خاتون، فک و فاميل من!!!

-همين ديگه! دارم آمار مي خونم و ازش بيزارم!!
برم پاي درسهام که خيلي مونده!

No comments: