2003/09/08

و من خيلی استراتژيکم!!!!

و در اين چند روز که من به خودم نبودم چندين اتفاق موهوم به خودشون ايتفاق افتاد که چند تا استراتژيک بود و چندتای ديگر هم باز استراتژيک بود و بقيه استراتژيک نبود.
و من استراتژيک اولم برای اون ويروسه که اون چاقالوهه نوشته بود و همهء اينترنت رو کشاورزی کرد و اميدوارم که اون رو از مچ پا آويزون، و شلاق، و به زخم هاش نمک، و بعد با يک دست لباس زير در قطب جنوب بين پنگوئن ها و خرس های قطبی ول کنی تا مونجمد بشی برای عبرت، و بعد هم بدن دست اون مرتضوی که گازش بگيره و بعد با پورزند پرونده و اينفرادی و يج عااالمه کار ديگه.
خلاصه که من از صبح جمعه به طرز فجيعی ويروسی شدم و مجبور شدم اول ويندوز ۲۰۰۰ و بعد ۹۸ رو پاک کنم.فکر کنم از جمعه تا حالا ۸-۷ بار لااقل ويندوز ۲۰۰۰ و دقيقاً ۵ بار ويندوز ۹۸ نصب کردم و آخرش هم الان فقط ويندوز ۲۰۰۰ دارم.اين ويروس Ms Blast واقعاً ديوونه م کرد.ويندوز نصب می کردم.بعدش تا می اومدم وصل بشم به اينترنت و آنتی ويروسم رو آپديت کنم کامپيوترم ويروسی می شد و شروع می کرد مثل اسب چموش از خودش بازی در آوردن.خلاصه کشته شدم تا تونستم يه خرده رو به راهش کنم.خب اين هم از دليل تاخير.

-من فردا عصر از مشهد راه می افتم و يه ۱۰ روزی مسافرتم.البته حتماً توی مسافرت می نويسم، مطمئن باشيد و ترديد نکنيد.يادداشت های مسافرتم رو همونجا می نويسم.به هر حال عمو از اينترنت جدا نمی شه، يعنی نمی تونه جدا بشه.اما خب به هر حال ما هم رفتنی شديم ديگه !!!

-الان فعلاً هيچ استراتژيکی ندارم.سعی می کنم ناگفته های اين چند روز رو اينجا بذارم.

فعلاً ...

عمو پت نقاهت

No comments: