2003/09/21


آه ای زندگی منم که هنوز
با همه پوچی از تو لبريزم


-اول اول ... امروز تولد فريدون مشيريه.بعضی از شعرهاش رو خيلی دوست دارم، خيلی دلنشينه.نمی دونم چرا هيچ خبری توی وبلاگها از اين نبود.هيچ جای ديگه ای من نديدم راجع به مشيری چيزی نوشته باشه.جوری که تقريباً شک کردم به خودم !!!.به هر حال ... خب تولدش مبارک ديگه (:
-گاهی شک می کنم که چطور بايد با يه نفر دوست باشم.گاهی حس می کنم آدم خيلی پرتوقعيم توی دوستی.شايد هستم.نمی دونم ... راستی راستی هستم؟؟
-نوار فروغ فرخزاد رو گوش می کردم.جديد اومده.دکلمهء شعرهای فروغه با صدای خودش و موسيقی انتخابی از Pink Floyd و Camel.واقعاً ترکيب دلنشينيه.در درجهء اول صدای فروغ و شعرهاش.لحن قشنگش و "ش" هايی که موقع تلفظ روشون تاکيد می کنه.عاليه ... عالی.من چندتا نوار از احمد شاملو هم دارم.يکی هم هست به نام ابيات تنهايی، دکلمهء شعرهای سهرابه با صدای احمدرضا احمدی(اگر اشتباه نکنم)(اين يکی نوار به شدت مورد علاقهء منه.موسيقيش اثر فريبرز لاچينيه.ترکيب پيانو و گيتار و ويلن سل.موسيقيش روياييه، و شعرهای سهراب، مخصوصاض مسافرش که ديگه احتياج به گفتن نداره).صدای شاملو تقريباً مثل شعرهاشه.نمی دونم چقدر نظرم درسته اما من تو اکثر شعرهای شاملو يه جور عصيان و نيروی نهفته می بينم.صدای خشدار و فرود و اوج ناگهانی که به صداش می ده هم اين حس من رو تشديد می کنه.اما فروغ واقعاً شعرهاش رو با همون حسی که خود شعر داره می خونه.از اين که بگذريم می رسيم به موسيقيش.انتخاب موسيقيش عاليه.ترکيب کارهای Pink Floyd(که معرف حضور همه هست) و Camel که يه گروه Rock صاحب سبک و خيلی معتبره و متاسفانه کمتر شناخته شده.به هر حال من توصيه می کنم حتماً گوشش کنيد.من دوتا از اين نوار توی تهران از روبروی دانشگاه تهران خريدم، يکی برای خودم و يکی هم برای يه دوست به رسم هديه(که البته بايد صبر کنم امير از مسافرت بياد و بده به دوستش که اون برسونه به دوست من D:).الان هم دارم با نوار خودم عشق می کنم.
خوبه.با شنيد اين نوار يه خرده حالم بهتر شده.خدا رو به خاطر نعمتهای کوچکش شکر می کنم ...

No comments: