2003/09/09

و اون MP3 از همه بدتره!!!

در زمانهای ماقبل تاريخ من يه بار به سرم زد برم يه MP3 Player بخرم.اولاً بگم درمورد Mp3 Player روايات زيادی هست.يکی همونيه که CD می خوره و MP3 پخش می کنه.يه جور ديگه ش خودش حافظه داره و بستگی به مقدار حافظه ش روی خودش Mp3 ذخيره می کنه، يه رابط هم داره که وصل می شه به پورت USB کامپيوتر و می تونيد Mp3 ها رو بريزيد روش.اون زمانی که من می خواستم بخرم اين Mp3 Player های حافظه ای، حداکثر ۳-۲ ساعت روی خودشون ذخيره می کردن که فايده ای نداشت.درنتيجه ما رفتيم سراغ اون نوع CD خورش. بزرگترين مشکل اين Mp3 Player ها اينه که با کوچکترين ضربه ای قاط می زنند، برای همين ما رفتيم دنبال Anti Shock ش.توی يه مغازه ای يه مدل Pioneer خيلی عالی و البته به نسبت اونهای ديگه گرون پيدا کردم.توی مغازه به آقای فروشنده گفتم اين Anti Shock ه؟؟اون هم خوشحال گفت آره.راست هم می گفت، روش بزرگ نوشته بود Anti Shock. من هم يه CD ا خودم برده بودم به آقای فروشنده گفتم برام امتحان کنه، اون هم CD رو گذاشت.يه آهنگ رو هم گذاشت که بخونه.وسط آهنگ من آهسته يه تلنگر عرضی به Player ه زدم.يه دفعه رفت سر يه آهنگ ديگه و شروع کرد به خوندن.من پيروزمندانه به آقای فروشنده نگاه کردم و گفتم پس نتيجه می گيريم زياد هم آنتی شاک نيست.آقای فروشنده همک گفت نتيجه می گيريم نمی خوای بخريش.خلاصه ما به خاطر يه شاک ناقابل از خريدنش منصرف شديم، البته خيلی اعصاب خرد کن بود.اما خب ... حالا که منصرف شدم و نخريدم مجبورم برای مسافرت يه عاااالمه با خودم نوار ببرم.پول هم که ديگه دستم نمی آد که يه دونه از اون حافظه دارهاش برای خودم بخرم.خلاصه که از ديشب افتادم به نوار ضبط کردن.يه Cd انتخابی Mp3 زدم و گذاشتم توی ضبط و مثل خوشحالا نشستم پاش!!!

-چه کيفی می ده Evanescence گوش کنی و از تو جاده های جنگلی توی شب رد بشی.چه لذتی داره مزرعه های تکه تکهء زرد و سبز رو ببينی و آهنگ Forever In Love کنی-جی رو گوش کنی.من از راه بيشتر از خود مسافرت لذت می برم.دلم می خواد راه هيچوقت تموم نشه.هميشه وقتی نزديک مقصديم، يه حس عجيبی دارم.مثل کسی که از دنيای جادو دورش می کنن و برش می گردونن به دنيای واقعی.مثل کسی که از ارتفاع بر می گرده به زمين.عجيبه، خيلی عجيب.فکر کنم من بايد به جای تحصيل کامپيوتر، بايد می رفتم رانندهء اتوبوس يا کاميون می شدم، نه؟؟

No comments: