2003/11/04

-هنوز گيجم ... و نامتعادل ... اما در حال سعي کردنم ... سعي براي اينکه منطقي باشم. و مي تونيد مطمئن باشيد تلاش آسوني نيست... اما خب ... اينطوري نمي شه زندگي کرد.

-نمي دونم چرا وقتي حالم خوب نيست آهنگهاي خشانت بار گوش مي کنم.البته نه چندان خشانت بار.مثلاً Turn the page و Unforgiven II و Mamma said از Metallica.
مسلماً اينها رو نمي شه جزو آهنگهاي خشانت بار طبقه بندي کرد.اينها همه آهنگهاي آروم و ملايم متاليکا به حساب ميان.اما براي مني که تموم ديشب رو راپسودي هاي مجار برامس رو گوش کردم يه مقدار خشنه، نه؟

-پاييز به قشنگترين شکلش اومده.هواي خنک.برگهاي زرد که خش خش مي کنن و وقتي باد روي زمين مي کشدشون صداي راه رفتن آدمي رو مي دن که با دمپايي هاي گشاد لخ لخ کنان راه مي ره.ديشب هم يه بارون رويايي اومد که طرف هاي دانشگاه(خيابون دانشگاه) همچين رويايي هم نبود.در حقيقت مي تونم بگم اگر يکي از بچه ها ماشين نداشت من به يک فقره موش آبکشيده تبديل شده بودم ...
اما وقتي رسيدم خونه چراغ اتاقم رو خاموش کردم و توي تاريکي خيره شدم به بيرون پنجره. .... و .... و دلم خواست يه نفر کنارم باشه .اما اون ...

شعر هفته:
بدو گفتش اين ريسمان است و بند
که مي آرد اندر پيت، گوسفند!!

توجه حياتي:به علامت گذاري توجه نفرماييد.
توجه نه چندان حياتي:اين شعر زماني که توسط شاعر فقيد سروده شد به صورت ديگري خوانده مي شد.اما يه زماني آبجي کوچيکهء ما اين رو با اين لحن خوند و انقلابي در ادبيات به وجود امد و اينا ...

-يه زماني به اين اعتقاد داشتم:
So close no matter how far ...
الان ديگه اعتقاد ندارم.فکر کنم به اين مي گن U-Turn.

فيلم دزدان دريايي کارائيب رو ديدم.بابا جاني دپ ... بابا دزد دريايي ... بابا خدااااااا !!
نکتهء جالب توجه اينه که کيفيت فيلمهاي هندي کمي(که از روي پرده ضبط مي شن) کم کم داره از نسخهء اصل اريژينال ديجيتالي فيلم بهتر مي شه.امان از اين بازار هاي مالزي و پاکستان.
راستي آخرين قسمت ميتريکس(کيف کرديد از تلفظ؟؟ اند اند اند لهجه ام من الان) هم تا يه ماه ديگه مياد.من که نمي تونم صبر کنم که ببينم How deep the rabbit hole goes ...

همين ديگه ... فعلاً همين.قربون شما و Ciao!!!(خداحافظي ايتاليايي و لاتي.آنچنان فرقي ندارن، نه؟)

No comments: