2003/11/13

محض ارا ...

و اين بدان معناست که من در حال گوش دادن Era هستم و خوشحال مي باشم.

-اگر کسي هست که مثل من موسيقي سنتي رو انتخابي گوش مي ده، من 3 تا نوار پيشنهاد مي کنم.يکي يادگار دوست و حيراني از شهرام ناظري.يکي هم شب، سکوت، کوير اثر شجريان.

-رفتم مخابرات اما هنوز تلفن درست نشده.به خدا ما بايد پيشرفت کنيم با اين وضع عجيبمون.فکر کنم کار وزير باشه.استيضاحش کردن.اون هم از لجش گفت تلفن ما رو قطع کنن.

-ليگابو اومد و رفت.در پي آمدن و رفتم آقاي ليگابو، محافظه کاران ضمن دادن فحش هاي آبدار به اقاي ليگابو به تمجيد و تحسين از سخنان ايشان پرداختند.
زنديان سياسي و غيره در مدت بازديد اقاي ليگابو به مدت 3 روز بر کرهء خاکي ظاهر شدند، و پس از رفتن ليگابو دوباره به انجايي که عرب ني انداخت برده شدند.

-انتخابات مجلس نزديک مي شود.تمام جبهه هاي سياسي به دو گروه "شرکت مي کنيم" و "به نشانهء اعتراض شرکت نمي کنيم" تقسيم شده اند.در اين ميان ظن قوي بر اين است که حماسهء عدم حضور ميليوني امت شهيد پرور در انتخابات شوراها تکرار گردد.

-يه تصادف ديگه.فکر کنم ماشين ها رو با نيروي عجيبي به طرف خودم جذب مي کنم.اين هم از معجزات منه.

-و آرزو ... آرزو ... آرزو ... آرزو ... آرزو ... آرزو ... آرزو ...

No comments: