2003/11/15

-نمی دونم چرا احساس می کنم اون کارت بی دليل نبود.برنامه ريزی شده بود.برای اينکه ديگه به من احتياج نداشتی ... اگر فکرم درست باشه که متاسفانه احتمالش زياده، هيچ چيز نمی تونم اسمش رو بذارم به جز خيانت !!! باز هم متاسفانه!! ...

-دلم تنگ شده يه عاااالمه.می دونم که می دونی ... اما خب ... باز هم می گم.دلم خيلی تنگ شده.

-اون sms سر صبح خيلی چسبيد، گرچه که 4 روز زودتر اومد.خب چکار کنم ديگه ... وقتی 4 و 6 و 8 رو قاط می زنه من چکار کنم؟؟؟
امام باز هم ممنون.دو نقطه استار دو نقطه اکس دونقطه دی دو نقطه ممنون دو نقطه خيلی خوبی دو نقطه خوشحالم که دوستمی دو نقطه اميدوارم من رو همينقدر دوست داشته باشی، گرچه که يه مواقعی بهش شک کردم...

-آقا اين ليلی يه جاسوس داره اينجا ... هی همش همه چيز رو می فهمه !! اين که نشد وضع که آخه!!!

-راستييييييييی بر همگان واضح و مبرهن است که تلفن درست شده است !!!

من رفتم

Ciao

No comments: