2003/11/25

فکر کنم همه با اسم آقای ابطحی آشنا باشن.
همونيکه رئيس جمهور محبوب وقتی می خواد يه حرفی بزنه اما نمی خواد بزنه، بهش می گه:
هی! برو به همه بگو شيرين عبادی کارش خيلی درسته...(بعنوان مثال عرض شد)
خب حالا آقای ابطحی وبلاگ زده.
قاعدتاً بايد با آب و تاب و احترامات فائقه ايشون رو معرفی می کرديم که چنين و چنان اما ...
خب وقتی وبلاگ زده انتظار نداشته باشه کسی بهش بعنوان يه مقام دولتی با اين الفاظ اضافه خطابش کنه.
به هر حال ما که بلد نيستيم، فقط محض اطلاع عرض می کنم:
بريد يه سری بهش بزنيد ... خيلی باحاله!
شايد يه فرجی شد و به خاطر گل روی اقای ابطحی هم که شده همهء وبلاگها توسط محافظه کاران محترم(و حتی نيمه محترم) فيلتر بشه و بريم پی کار و زندگيمون.آمين!!

P.S: پرحرف شدم، ها؟ دارم می ترکم.دلم می خواد يه مدت کوتاه هم که شده بميرم، فقط محض تنوع ها!!اما خب ... کسی رو ندارم که باهاش حرف بزنم، فقط اين ديوار بيچاره ست که ميام روش می نويسم که بشه ديوارنوشته.تحملم کنيد پليز.

No comments: