2004/05/10

باباااااااااا! بلاگررررررررر! داش برررررررررررد!!
بلاگر جديد رو ديديد(منظور شمايل جديد بلاگر می‌باشد)؟ اين بلاگر هم يه دفعه جوگير می‌شه و نقشی نو بر می‌اندازه و همه رو دچار غش و ضعف می کنه ها! صبح که صفحه‌اش رو باز کردم، اولش بستمش چون اصلاً رنگ و تيپش عوض شده بود. اين هم از خبر مهم.

حکومت نظامی ... کارگردان: ستاد کل نيروهای مسلح
خيلی جالبه‌ها! رفتن فرودگاه مملکت رو بستن و هواپيماهه رو سرگردون کردن و خوشحالن. يه ملوک‌الطوايفی داشتيم توی تاريخ دبيرستان، کسی يادش می‌آد؟ اين همونه‌ها! البته معلم تاريخ‌مون از اصطلاح بيگانه و نامانوس حسينقلی‌خانی استفاده می‌کرد که در اين‌جا هرگونه ارتباط سران(و حتی تهان) مملکت با حسينقلی‌خان مذکور شديداً تکذيب می‌شود.

انفجار در سطح شهر
-و امتحان طراحی زبان نيز منفجر شد. خدايش رحمت کناد.

صفحه رو بچرخون!!
-کسی آهنگ Turn The Page متاليکا رو شنيده؟ اصلش رو گرفتم. خواننده‌اش Bob Seger می‌باشد. کلی کيف کردم با آهنگه. البته ورژن متاليکاش خوبه، اما اصلش يه چيز ديگه است!

Extremes
-در راستای نمايشگاه کلی مطلب نوشته بودم که به باد فنا رفت(يعنی Save نکرده بودم و کامپيوتر ريست شد). فقط بطور مختصر می‌گم ۲ عدد کتاب خوب گرفتم: يکی "و نيچه گريه کرد"، يکی هم "فرانی و زوئی" از سالينجر. ۳ تا کتاب لاتين بی‌مصرف هم گرفتم: يه رفرنس پرل و CGI ، يه رفرنس DHTML و CSS، يکی هم يه کتاب #C.

Have fun
-کسی که کافی‌ميکس رو توی تريای دانشکده داغ داغ بخوره(از روی حواس‌پرتی البته)، داد هم نتونه بزنه چون تموم تريا بهش می‌خندن، خنده‌دار نيست؟ مخصوصاً با اون صورت سرخ‌شده و چشم‌های پر از اشک و ضربان قلب در حد پنتيوم۴ از نوع ۸/۲. پس يه دل سير به من بخنديد :))

Ciao
-و ديگر عرضی نيست. يعنی هست اما الان آز الکترونيک-ديجيتال دارم، بايد برم ترانزيستور منفجر کنم :). پس تا من به کار ترکوندن آز ديجيتال مشغولم، شما مشغول عشق و حال باشيد :))

No comments: