2004/05/26

Fuck All that we've got to get on with these

چرا فقط نگاه می‌کنم؟
چرا حرف نمی‌زنم، اعتراض نمی‌کنم، سر و صدا راه نمی‌اندازم؟
انگار تموم واکنش‌های احساسی رفته. فقط نگاه. و از پشت گاه به همهء آدم‌ها بی‌تفاوت و سرد نگاه می‌کنم.
خب در حالت عادی مهم نيست زياد. بقيه احساس خوشبختی می‌کنن وقتی می بينن کارهای بچه‌گانه‌شون هيچ عکس‌العملی توی من ايجاد نمی‌کنه. و همون حالت‌های جاودانهء تعجب و ناباوری رو به خودشون می‌گيرن، وقتی گاهی که لازم باشه، لبهء تيز من رو می‌بينن.
اما خب، وقتی باباهه می‌آد باهات دعوا کنه، اين قضيهء بی‌تفاوتی خيلی آزارش می‌ده. انتظار عکس‌العمل داره اما ... ناتينگ اين ريترن.

می‌شه اين‌طور هم زندگی کرد. راحت‌تره که به کارهای احمقانهء ديگران فکر نکنی. اما خب ... بقيه هيچ‌وقت نمی‌فهمن چه رفتاری بايد با تو داشته باشن(که اصلاً مهم نيست).

يه سوال: من چی می‌گم ظاهراً بی‌زحمت؟

Ciao

پ.ن: کانال مولتی‌ويژن ماتريکس ريلودد رو نشون می‌ده. بالاخره اين فيلم رو با کيفيت خوب و صدای عالی ديدم.
تو فيلم هروقت هوگو ويوينگ می‌گه مستر اندرسن، من اينطوری می‌شم>>

No comments: