2003/05/12


بيانيهء شمارهء 2 بيت کربلايی پت الله پستچی به مناسبت سفر مادربزرگش به آمريکای جهانخوار


بسمه تعالی
با سلام و درود خدمت امت بسيجی ايران و در راستای پخش شايعاتی مبنی بر سفر قريب الوقوع اينجانب به امريکای جهانخوار بد لج درآر نکات زير به اطلاع عموم همه می رسد:
1-اولاً اون غريب الوقوع بوده، نه قريب الوقوع.و غريب الوقوع به معنی عمراً می باشد، يعنی عمراً من رو راه بدن آمريکا.
2-ثانياً ما تازه به زور 2 3 ساله داريم اينجا می ريم دانشگاه بعد ول کنيم بريم خارج که چی بشه؟اونجا که عمراً ما رو ابتدايی هم راه نمی دن.
3-در راستای اينکه بعضی از دوستان خائن ما در شرف خروج به آمريکای جنايتکار و حتی کانادای جنايتکار و آلمان جنايتکار و اصفهان جنايتکار(اين يکی انتقالی گرفت) می باشند و خارجی شده اند و ديگر مارا تحويل نمی گيرند و همش تا ما را می بينند همشون تبديل به BlackBoard می شوند و حتی بدتر همش آختونگ پاختونگ می کنند که ما هيچی سر در نمی آريم، لذا در راستای کوبيدن مشت محکم به دهان استکبار جهانی و اين دوستان لج در آر، لازم دانستيم در نهايت تواضع افشاگری کنيم که:برادران!خواهران!شما که نمی دونيد.من خودم خارجيم.هی اينا می گن خارج خارج که جی؟؟؟من از همون بچگی خارجی بودم، تا دل همتون بسوزه!!!
4-ما فقط مادربزرگمون دارد می رود خارجه پيش عمويمان که از اون بچه درسخونهای لج در آر بوده و الان با سمت خجالت آور استادی دانشگاه در قلب استکبار جهانی به توطئه مشغول می باشد و مايهء سرشکستگی خانواده است، خصوصاً که کار مهاجرت من رو درست نکرد که هيچی، به اون جرج بوش بی ناموس گفت جنگ راه بندازه و سفارت ها رو ببنده، و من با اون جنگ مخالفم که حقوق بشرهايی مانند من برای مهاجرت پايمال شد.
5-ما حتی فروتنانه اعلام می داريم که امشب در بيتمان به مادربزرگ عزيزمان در جواب سوال مسرت بخش و حتی مسرت بار و بشکن درآر "سوغاتی چی می خوای؟؟" فرموديم که هيچی جز سلامتی شما(و البته ما بعد از سلامتی ايشان يک عدد LapTop با مارک Compaq يا Toshiba و يک عدد دوربين هندی کم و يه عالمه کتاب می خواهيم که اينها را بعداً در موقعيت مناسب با انتشار بيانيه ای به استحضار ايشان می رسانيم)
6-در راستای تهمتهای کفار و خوارج و استکبار در راستای بدنام کردن ما، لازم به ذکر است که همين نسبت نزديک ايشان با يک عدد پستچی مثل ما، برای بدنامی و رسوايی و حتی سقوط استکبار جهانی کافی و حتی از سرش هم زياد می باشد.و سفر ايشان فرصت خوبی برای افشای اقدامات عموی بجه درسخون ما بوده باعث سقوط آن جهانخوار در عرض 3 سوت و حتی کمتر می گردد.
در نهايت از تمام امت شهيدپرور استدعا داريم برای رد شدن يک عدد LapTop بدون گمرک دعا نمايند تا اجری عظيم در دنيا و حتی آخرت و بقيهء جاها نصيبشان شود.
تمت در اواخر ارديبهشت المبارک سنهء 82 خورشيدی
حاج پت الله پستچی خارجی

No comments: