2003/05/03

...که در خوابی دیگر لغزيدم

سلام
عجیبه.....عجیبه.....عجیبه...... .دیروز قبل از اون جریان با امیر حرف سر مهمونی بود که من برای تولدم می خوام بگیرم.دیشب خواب دیدم که همه رو توی یه زیردریایی مهمون کردم و بعدش آب همه جا رو گرفت و همهء اونایی که اونجا بودن خفه شدن و مردن.فقط من زنده موندم.بعدش انگار صحنه کات شد به یه جای دیگه که من توی خواب به نظرم می رسید که اینجا یه نفر باعث شده آب باز بشه و بقیه غرق بشن و من باید فرار کنم،بعدش با یه آدم، از این چشم بادومیها درگیر شدم و با پریزی که سر سیم برق بود!!!! زدمش و در رفتم.صبح توی سایت BBC خوندم که یه زیردریایی چینی غرق شده و همهء سرنشیناش کشته شدن.عجیب نیست؟؟یعنی واقعاً ارتباطی بین این دو تا اتفاق هست؟من اصلاً به این جور چیزها اعتقاد ندارم اما احتمالش رو هم به طور کامل نفی نمی کنم.(آخرهای خوابم می دیدم که می خوان برای مرده ها سنگ یاذبود بذارن و دوستم، امیر حسین داره روی اون سنگ رو می نویسه.فکر کنم اگر بدونه خوشحال بشه، نه؟)

No comments: