2003/07/17

عمو فيدل و عمو حميد جون!!!
And A Big Old Sky Above You Lookin' Back


-کلی خنديدم.سر صبحی کلی خنديدم.توی BBC نوشته بود که منبع پارازيت های شبکه های ماهواره ای اپوزيسيون از کوباست.تصورش رو بکنيد.وقتی ايرانی ها سفارش پارازيت رو به کوبا دادن و عمو فيدل خواسته ببينه اين تلويزيون ايرانيها چيه که اينقدر دارن خودشون رو تيکه تيکه می کنن و برای اولين بار حميد جون رو ديده که داره روی مبل بپر بپر می کنه .


-من اين چند روزه به يه نوع انقلاب موسيقايی دست پيدا کردم و تمام مدت دارم Alan Jackson و Bryan Adams گوش می کنم.يه Full Album از Bryan Adams دستم اومد که فکر کنم ۲۰ تا آهنگش رو ريختم روی هارد(فکر کنم اگر به خودش بگيد، افسردگی بگيره.از اون همه آهنگ و آلبوم همه ش ۲۰ تا!!!).يه آلبوم هم از آلن جکسن که بينهايت زيبا بود.حالا احتمالاً يکی از آهنگهاش رو Upload می کنم که گوش کنيد و لذت ببريد.


-کسانی که از جان گريشام کتاب می خونن و دوستش دارن.يه نويسندهء جديد اومده به اسم استيو مارتينی.خود گريشام گفته"Martini is the best".البته اگر منظورش اون مشروبی که اسمش مارتينيه بوده باشه من ديگه خبر ندارم.اما من دو تا از کتابهاش رو که خوندم("قاضی" و "وکيل دادگستری") واقعاً شايد به اندازهء کتابهای خود گريشام خوب بود.البته کلاً کلاس کتابهی گريشام بالاتره(مثلاً "خانهء رنگ شده" يا "اتاق مرگ")، اما طنز کتابهای مارتينی واقعاً جالبه.خلاصه حتماً بخوانيد که پشيمان نخواهيد شد.


-ديروز رفتم يه فروشگاهی.خيلی شلوغ بود.بعدش يه آقاهه ای بعد از من اومد.حدود ۱ دقيقه صبر کرد.بعدش بی مقدمه و کاملاً ناگهانی و يه هويی قاط زد و شروع کرد با صاحب مغازه که من الان نيم ساعته اينجا ايستادم و شما به مشتری توجه نداريد و بايد به من "احترام بذاريد".من يه لحظه به فکرم رسيد مگه علامت ميتی کمنه که بهش احترام بذارن.بعدش به ذهنم رسيد که اسم سگشون چی بود.هرچی فکر کردم يادم نيومد.اونقدر اذيتم کرد که می خواستم همونجا وسط دعوا برم به اون آقا عصبانيه بگم
آقا ... ببخشيد بی زحمت اسم سگ اون پسره توی ميتی کمن چی بود
اما گفتم الان آقاهه يه چيزی به من می گه و من مجبور می شم با چونه برم تو مشتش و خلاصه خوبيت نداره.اما اين مسالهء حياتی برام حل نشد تا همين الان که يه دفعه يادم اومد:زمبه!!!من خيييييييلی باهوشم، نه؟

No comments: