2003/07/30

فيل عمو پت!!!!


سلام.الان ساعت ۹ صبحه.من ديشب نخوابيدم و خوشحالم.الان هم دلم می خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد. من می خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. ... چی؟حالا می گم.اما قبلش بگم وقتی من می گم من بزرگترين و عجيب ترين پستچی عالم بشريت و حتی غيربشريت می باشم، نگيد نه!!هيچ کار عمو پت به آدم نرفته که!!امروز صبح، ساعت ۴ بعد از کلی تفکرات خفن، بلند شدم و يواشکی نشستم پشت کامپيوتر که حداقل يه خرده پول تلفن رو زياد کنم(آخه حيفه شبها پول تلفن نمی ديم.گناه داره!!!).بعدش يه مرتبه دلم خواست.يادتونه يه کارتون نشون می داد(اون موقع که من و همسن و سال هام بچه بوديم) اسمش بود باغچهء سبزيجات؟که يه آقا شيره بود اسمش بود جعفري، يکی ديگه هم بود به اسم شويد.مريم گلی و اينا هم بودن؟دلم اون کارتونه رو خواست.اينقدر هوس کرده بودم يه بار ديگه ببينمش که نگو.اسمش رو هم بلد نبودم که توی اينترنت يه چرخی بزنم.از اون موقع همه اش ياد اون کارتونه ام(يادتونه جعفری به شويد می گفت:شود؟؟[بخوانيد Sheved]).خلاصه اين است فيل عمو پت.هوس چه جاهای توپی می کنه، نه؟؟تازشم، دلم شلمان(اون لاکپشته توی بامزی) هم می خواد.می خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


عمو پت تون(!!! Amoo Pate TOON) که دلش می خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

No comments: