2003/06/05


صدا کن مرا، صدای تو خوب است


سلام
من برای امروز 2 تا استراتژيک دارم
1-ای کسانی که کوچهء وبلاگ ما می گذريد.نمی گم همگی، اما اون کسانی که اين نوشته ها رو می خونن و حسی براشون ايجاد يا تداعی می شه، يه کامنت کوچولو بذارن، يا اون کسانی که به اينجا سر می زنن اما هنوز من نمی شناسمشون.من با نوشته هام با شما ارتباط دارم، شما هم با کامنت ها با من رابطه برقرار کنيد، باشه؟
2-يه نفر به من بگه چرا هيچ کس به جز ميترای ژيوار و بارانه و ناهيد(که توی متن بهم لينک داده بود)به من لينک نداده؟؟؟من اهل تبليغ برای خودم و اين حرفها نيستم.نه برای کسی کامنت می ذارم، نه خودم رو تبليغ می کنم، اما واقعاً اگر کسی من رو دوست داره و می خونه، بهم لينک بده ديگه!!!
امروز عموی مورد نظر شما(شامل !!! Me,MySelf And Pat)در دسترس نمی باشد.اميدوارم به همگی خوش بگذره، و همچنين خودم!!!.

عمو پت لينکيده نشده!!!

No comments: