2003/06/22


دل ديوانه تنها، دل تنگ


دلتنگی هم چيز مسخره ايه هاااا
باعث می شه آهنگهای قديميت رو با يه حس ديگه گوش کنی.
باعث می شه دلت برای خودت بسوزه.
باعث می شه از همه چيز و همه کس بدت بياد صرفاً چون نمی فهمن تو چه حالی داری.
برای من باعث سردرد و نفس تنگی می شه(من ديگه آخرشم!!!).
باعث می شه حس اون آقاهه که الان من دارم از پنجره می بينمش و کنار خيابون ايستاده و با لذت سيگار می کشه رو از ته دل بفهمی و با خودت بگی : سيگاری هم نشديم!!!
باعث می شه ...
باعث خيلی چيزها می شه.
اما مسخره تر و خنده دار تر از همه اينه که بايد جلو همه خودت رو خوب و سر حال نشون بدی، با بقيه باشی، بگی، بخندی،در حالی که دلت می خواد بری تو اتاقت، در رو ببندی، روی تختت بشينی، زانوهات رو توی بغلت بگيری و به آهنگهای فريدون فروغيت گوش بدی ...
غم تنهايی اسيرت می کنه ..
می خوام امشب ...
بذار من تنها باشم می خوام که ...
اما نمی شه.حتی تنهايی هم موقته و دست خودت نيست.به اين می شه گفت زندگی؟؟

عمو پت
-من اصلاً از آهنگهای محمد اصفهانی خوشم نمی آد.اما متن اين آهنگش رو خيلی دوست دارم:
مزن اينگونه سر خويش به سنگ
دل ديوانهء تنها، دل تنگ

No comments: