2003/06/15


لينک


سلام.نگفتم برمی گردم؟؟!!من احتمالاً يه نسبتی با سنجدجوووون دارم D-: .چند تا لينک برای امشب.
اوليش يه وب لاگ ه به نام زنانه ها.مهشيد می نويسدش.من راستش هنوز با وجود اعتقاد شديدم به تبعيض جنسی، و تلاش برای عوض کردن خودم(موفقيت آميز) و ديگرون(کاملاً و به شدت نامفقيت آميز و حتی مفتضحانه )-: ) هنوز با ديدگاههای زنونه مشکل دارم.اما مهشيد خيلی منطقی می نويسه و زيبا.جدا از محتوای معمولاً زنانه اش، نوشته هاش ارزش های ديگه ای هم داره.
دومی دانشجونما ست.بخوانيد و بر اين دانشجونما ها درود بفرستيد و به طنز قويشان احسنت بگوييد و من حس حاج آقايی گرفتم و خوشحالم D-: .
سومی Beauty Queen که فوق العاده زيبا می نويسه.
اينها رو بخونيد تا من سر فرصت لينکشون کنم اون گوشه.
راستی از همهء اين دوستان معذرت می خوام که بدون اجازه بهشون لينک دادم.

"يک نفر بايد اين حجم کم را بفهمد،
دست او را برای تپش های اطراف معنی کند
قطره ای وقت
روی اين صورت بی مخاطب بپاشد"

نظر يادتون نره هااا(نوشتهء پايين رو بخونيد و شعر بالا رو)

شب همگی خوش

عمو پت

No comments: