2003/06/02


شهردار مورد نظر بی زحمت


در راستای ارائهء شمارهء موبايل(تلفن همراه) شهردار تهران که به اسوهء تقوی و پرهيزگاری و مبارز با استکبار و همچنين فالانژ خونخوار و دراکولای مجسم، موصوف و مجهز به مقادير زيادی ريش و پشم و غيره می باشد، ما به عنوان بزرگترين پستچی عالم بشريت لازم دانستيم موارد زير را جهت تنوير و تغيير و حتی تخدير افکار عمومی، به اطلاع عموم و خصوص شهروندان برسانيم(و من خودم با اون زهرماری شهردار تماس. و اون همش پيغام می داد و من اون رو اينجا می نويسم که همهء شما بدونين موبايل بايد ارزشی باشه)
-توضيح:برخلاف موبايل های شما ملت خائن و من پستچی باکلاس، تمام پيغامهايی که از موبايل حاج آقا به گوش خواهد رسيد، توسط يک فقره رجل سيبيل کلفت مجهز به خروارها ريش و پشم خوانده می شود.بی زحممت يه چيزی تو مايه های پاواروتی تصور کنيد بی زحمت.
1-عادی ترين پيغام:شهردار مورد نظر در دسترس نمی باشد.
2-شهردار مورد نظز در جلسه می باشد، بی زحمت بعداً زنگ بزنيد.
3-شهردار مورد نظر شما در حال بسيج نيروهای ارزشی می باشد.بی زحمت به نزديک ترين پايگاه نيروهای ارزشی(محل گيردادن) مراجعه نماييد.
4-شهردار مورد نظر شما در حال متر کردن مانتوهای رنگی می باشد و اين کار را به هر قيمتی انجام می دهد، حتی اگر مانتو به تن خواهر دينی ايشان باشد.تو خيابون هر کس رو ديديد که سياه و کبود بود، شهردار خودشه.شک نکنيد و باهاش عکس يادگاری بگيريد بی زحمت.
5-شهردار مورد نظر شما در حال پخش آش نظری و حلوا و تراکم بين سپاه پاسداران و آقازاده ها و شهرام جزايری و آقازادهء طبسی و يوگی و دوستان می باشد.بی زحمت برای شهر خود يک فاتحهء توپ بخوانيد.
6-شهردار مورد نظر در حال نقاشی کردن پرچم آمريکا جنايتکار جهانخوار و بريتانيای دوست و برادر و امپرياليست و ترکيهء ناجور زهوار دررفته و افغانستان آمريکايی نادون و هفتاد و دو ملت ديگر بر کفوف!! خيابان می باشد تا آنها را لگد کنيد.بی زحمت ديگر زنگ نزنيد و اگر می خواهيد بزنيد، يک کف مرتب بزنيد به افتخار شهردار هنرمند بی زحمت.
7-شهردار مورد نظر در حال حاظر با منزل مربوطه بوده و خاموش می باشد.(اين پيغام هر 73 سال يکبار همزمان با ظهور ستارهء دنباله دار هالی رخ خواند داد)
8-شهردار مورد نظر در جايی در حال سرويس کردن دهان آن قسمت از امت که ارزشی نيستند می باشد.بی زحمت اگه مردی بيا جلو.
9-(در اينجا چون موبايل Caller ID دارد، خود شهردار با خودش می گويد بابا تو ديگه کی هستی و گوشی را برمی دارد و 4-3 تا فحش ناموسی توپ به شما می دهد و قطع می کند.در اين مرحله بی زحمت به هيچ وجه نگران نباشيد، چون روزی به اشتباه همين رفتار ارزشی و شنيع را در برابر منزل مربوطه داشته و در اسرع وقت به شهرداری قارهء زير آب رفتهء آتلانتيس منصوب خواهد شد.روحش شاد و در جهنم با مدونا و مايکل جکسون محشور باد، آمين.)
گردآوری و ارائه از روابط عمومی بيت حاج پت الله پستچی

No comments: