2003/06/07


بقية الله؟؟؟؟


ترم قبل ما پايگاه داده داشتيم.درس جالبی بود.با اينکه استاد هيچی ياد نداد اما درسش رو دوست داشتم.بعد يه آقاهه می اومد با ما سر کلاس، تريپ خفن.هيچ کس نمی دونست کيه، از کجا اومده.هميشه با ته ريش می اومد و قيافه اش هم از اون نوربالا ها بود(از همون ها که توی اين سريال های مزخرف جنگی تلويزيون بهشون می گن حاجی و سيد).بعد جلسهء دوم يا سوم بود که ما نشستيم پشت سر اين شازده.بعد اين آقاهه يه کيف خيلی شيک داشت.از اون قديمی ها که روش چرم شرابی رنگه.بعد ايشون در کيفشون رو باز فرمودند و ما ديديم توی در کيفشون يه برچسب زدند که نوشته
يا بقية الله.
آقا ما فکمون کمی به پايين تمايل پيدا نمود و کلی تعجبيديم که تا حالا اينطوري ديگه نديده بوديم
بيت:بابا تو ديگه کی هستی
گذشت و اين انسان به بقية الله معروف شد.هميشه هم اين بقية الله بنده خدا جلو ما می نشست.بعدها کاشف به عمل اومد(يعنی کاشف رو گذاشتيم تو ديگ، به عمل اومد) که بقية الله قصهء ما دانشجوی فوق بيده و ليسانس رياضی و خلاصه تريپ درسخون خفن.
گذشت و اين ترم بنده بعد از 3 ترم که هی رياضی مهندسی برداشتم و تداخل داشت، بالاخره موفق به برداشتن اين درس شريف و جالب و حتی مزخرف گرديدم.بعد استادمون کلاس حل تمرين گذاشت، و بر همهء ما واضح و مبرهن است که ما به روال مالوف و طريقهء معروف، کلاسهای حل تمرين را دودر نموديم.
.We Did Our HalleTamrin Two-Doors
بعد امروز جلسهء آخر بود و کوييز برای اونهايی که غيبت زياد دارند.من برای اولين بار به کلاس تشريف فرما گرديدم و استاد رو ديدم و چشمتون روز بد نبينه که از بنده، بی اختيار سروشی برخاست که
اه...بقية الله OH!!!!!!Baghiatollah
خلاصه بقية الله يه کوييز خفن از ما گرفت و خوب حق بقية اللهيش رو ادا کرد.تا ما باشيم که کلاس حل تمرين دودر نکنيم و سر کلاسهای هر گونه بقية الله و حتی مابقية الله برويم.
در ضمن بگم، من امروز به اين نتيجه رسيدم که توی کلهء بقية الله کوچولو، به جای مغز، کنگرفرنگي وجود دارد.
اين از قصهء امروز ما و بقية الله کوچولو.الان هم اومدم لينک هام رو مرتب کردم.توی قسمت سايت ها مسعود بهنود رو اضافه کردم که قلمش قوی و تحليل هاش خوندنيه.لوموند ديپلماتيک رو هم گذاشتم که بعضی از نوشته هاش رو قبول ندارم، اما در کل ديدگاه جالبی داره.
قسمت وبلاگ ها هم اول حوری ابروکمون رو گذاشتم که شاکی نشه(به دلايل مملکتی).بعدش گيلاس که قشنگ می نويسه و دوستش دارم، اگر فتيد به آرشيوش هم سر بزنيد لطفاً.يک فروند آدم نصفه نيمه رو هم به اسم نيمه آدم لينکيدم که جالب می نويسه و هر روز سر می زنمش.
خب برای امشب هيچ استراتژيک ديگری ندارم بجز يک سخن گهربار از امير حسين م.
عشق جالبه، قشنگه، بهت احساسهای جديد رو نشون می ده و چيزهايی که تا حالا نديدی، اما ارزش امتحان کردن رو نداره.
نتيجه گيری عمويی:پدر عشق بسوزه اميرجان
نتيجه گيری حبيبی:شهلا(و حتی بقيه) چه بی وفايی
نتيجه گيری اجتماعی:اگر ديدی جوانی بر درختی تکيه کرده بی خودی راجع به مردم فکر بد نکن.
نتيجه گيری برادرانه:تريپ لاو به بنده و شما نمی سازه دادش بزرگ من.
نتيجه گيری حافظانه:يا رب مباد کس را مخدوم بی عنايت
نتيجه گيری سهرابانه: عاشق هميشه تنهاست
بقيه انواع نتيجه گيری را خودتان بگيريد!!مگه من بی کارم هی برای شماها نتيجه بگيرم؟؟؟

عمو پت دودريده!!!!

-پی نوشت:شما هم مثل من عاشق آهنگ Shape Of My Heart اثر Sting هستيد؟حالا Sting با Craig David با همون Theme آهنگ Shape Of My Heart يه آهنگ ديگه داده به اسم Rise And Fall.خواننده اش Craig David بيد.خود استينگ هم همراهيش می کنه.اگر گوشش نداديد حتماً DownLoad ش کنيد که به گوش کردنش می ارزه. سايتی که من آهنگ رو از روی اون DownLoad کردم Mp3Search. توی صفحهء اصلی بايد باشه.اگر نبود Search کنيد حتماً پيدا می شه.شب همگی خوش.(اومدم 2 کلام حرف بزنم همش شد خارجکی.بيخودی که به خودم نمی گم BlackBoard که!!!)

No comments: