2003/06/27


سيستم


اين بلاگريها هم با بوق و کرنا و آب و تاب، سيستم جديدشون رو اجباری کردند.آخه يعنی چی؟؟؟
کلی مشکلات داره.تابلو ترينشون اينه که وقتی Encoding ش رو Right-to-Left می کنی، فقط اون بالا توی Toolbar ش همه چيز به هم می ريزه.حالا حل مشکل بلاگر:
-دوباره از اول، توی قسمت پايين صفحه و Toolbar بالا، Encoding رو به UTF-8 تغييؤ می دهيم.
-از Toolbar بالا، Setting را انتخاب می کنيم.
-در Setting، قسمت Formatting را انتخاب می کني.
-در قسمت Formatting، قسمت Encoding را به UTF-8 تغيير می دهيم و بدون هيچ تغييؤ ديگر به قسمت Posts می رويم.
-حالا، به قسمت Publishing(پايين قسمت بالايی صفحه بلاگر) می رويم.
-Publish Entire Site (دکمهء نارنجی رنگ سمت راست) را انتخاب می کنيم.
خب وبلاگ ما آماده است... و من معملم توپی هستم هاااا....نه؟
آهان ... برای مشکل Editor بلاگر هم خيلی شيک و راحت...می شه توی Editor سايت PersianBlog نوشت و بعد کپی کرد توی Editor بلاگر.تازه.... اگر از Smile هايی که توی صفحهء Editor سايت PersianBlog هست استفاده کنيد، همونها بدون هيچ تغيير توی وبلاگ بلاگر هم نشون داده می شه(آخه کد HTML توليد می کنه که بلاگر می شناسدش.جای عکس هاش هم که روی سرور خود PersianBlog جونه).پس اگر وبلاگ توی PersianBlog نداريد(که حتماً داريد)، سريعاً يه وبلاگ همينطوری الکی Register کنيد و وقتی کارتون تموم شد، سه بار پشت سر هم بگيد:
زنده باد سو استفاده
و به خودتون فوت کنيد.مطمئن باشيد افاقه می کنه.

من فردا آخرين امتحانمه.غير از امتحان ديروز که آمار بود و در پاس شدنش محل اشکال است، بقيه بدون اشکال شرعی خاصی پيش رفته، فردا هم مدار ۲ داريم که واقعاً در مقايسه با آمار، خيلی دوست داشتنيه.

من رفتم کتابخونه.

عمو پت معلم پستچی

No comments: