2003/06/05


گويد به من دل من
تا کی در انتظاری


سلام
آقا من می خوام اينجا عمو پت رو افشاگری کنم.عمو پت تا کلاس دوم-سوم راهنمايی، از اين نوار الکی ها گوش می دادندی.اندی - کوروس(يادش به خير.يه نوار به هم داده بودن.يادتونه؟)، بلک کتز، سياوش، ابی، داريوش.بعدش...نمی دونم چی شد.يه هويی زد به سرش و رفت دنبال انواع جديد موسيقی.شخص مذکور به دنبال اين سروش غيبی اول رفت سراغ موسيقی متن Love Story و Doctor Zhivago و نوارهای پاييز طلايی و اين حرفها.بعدش ريچارد کلايدرمن و انيو موريکونه(اين يکی رو هنوز هم برای شاهکارهاش دوست دارم.موسيقی متن خوب، بد، زشت سرجيو لئونه يادتونه؟).بعدش کنی جی و کيتارو و بعدش هم زد تو خط بتهوون و گوستاو مالر و باخ و پاگانينی و اين حرفها.
عمو پت همه جور موسيقی گوش می کنه(حتی نوار قصه های شهر موشها).از همه چيز، Selected و گروه و خوانندهء محبوبی نداره.هر آهنگ خوبی دستش بياد گوش می ده.اما ايرانی ...
عموتون ايرانی فقط فريدون فروغی و فرهاد گوش می ده و يه خرده ستار و داريوش و ابی قديمی(از اينها خاطره داره آخه).
اما....اما....اما نمی دونم تازگيها عمو چه اش شده(يا گوش شده) زده تو جاده خاکی.اون روز از آهنگ خيالی نيست شادمهر عقيلی منفورش!!!(آخه عمو از New Age Pop ی که تو ايران رايج شده، واقعاً بدش می آد) خوشش اومده بود.

"جات هم اصلاً خالی نييييييييييست"

هی هفت-هشت-شونزده بار گوشش کرد تا از سرش افتاد(عمو توی سايت بود.بعد Media Player رو باز کرد ديد بچه ها شيطونی کردن رو کامپيوتر Supervisor سايت، mp3 ريختن.عمو هم گذاشت ببينه چي دارن.بعدش يه دفعه اين انسان نامبارک شروع کرد با اون صدای ناجورش جيغ و داد کردن و ناليدن از دست دوست دخترش که حالش رو کرده بوده تو قوطی و رفته بوده احتمالاً با اون ريشوهه...اسمش چيه؟...آهان عصار دوست شده تا چشم آقای خواننده-بازيگر که موسيقی و سينما رو داغون کرده، کور بشود).
امشب هم از دست Eiffel65 و Metallica و مندلسون خسته شده بود، رفت سراغ اون مجموعهء Selected ايرانيش(که حدوداً، سرجمع، ۶۰-۵۰ تا بيشتر نيست).از اون موقع تا حالا هی داره اين آهنگه رو گوش می ده و عشق می کنه.

"ديگر نمی آيد باز(دقت کرديد "آيد"ش رو چه قشنگ می گه)
فرياد ز بی وفايی
نه مانده غمگساری
نه مانده آشنايی
ماندم در اين تنهايی
ماندم در انتظارت"

حالا عمو از حبيب هم خوشش نمی آد هاااا.عمو معتقده حبيب رکورددار خراب کردن Lyric های قشنگ و تنظيم آهنگ های فوق العاده، با اون صدای کروکوديليشه!!!اما خب اين آهنگش امشب بدجوری عمو رو گرفته.اما عمو عذاب وجدان داره.آخه عصر داشت رقص های مجار برامس رو گوش می کرد ... و حالا؟؟؟حبيب؟؟؟؟؟ اين يعنی چی؟؟؟؟؟
خلاصه که فکر کنم عمو داره از دست می ره.کلی تو سر و کلهء خودش زده.با خودش دعوا کرده که
خجالت بکش!!! بعد از يه عمر که به حبيب گفتی "حبيب افغانی"، بعد از يه عمر آبرو داری حالا داری حبيب گوش می کنی؟؟؟
اما باز الان داره هی مرتب گوشش می ده.
خلاصه اگر کسی شهلا رو ديد بهش بگه خيلی بی مرامه.بهش بگين در اسرع وقت خودش رو به حبيب معرفی کنه تا حبيب احتمالاً آهنگ
آمدی جانم به قربانت اما عمراً حالا ديگه فايده نداره.
رو بخونه و اين آهنگ شهلا(بعد از شونصد سال) از مد بيفته و عمو دوباره به آغوش گرم کاپريس ويولن های پاگانينی و اگمونت بتهوون برگرده!!!

عمو پت از دست رفته

No comments: